🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37414.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک احتمالاً ویدیوهای منتشر نشده شما را نیز ذخیره کرده است

سال هولناک و مملو از رسوایی ۲۰۱۸ برای فیسبوک تازه آغاز شده و به نظر می رسد اوضاع هر روز در حال بدتر شدن است. چندی پیش گفتیم که دانلود کل دیتاهای حساب های کاربری ...

سال هولناک و مملو از رسوایی ۲۰۱۸ برای فیسبوک تازه آغاز شده و به نظر می رسد اوضاع هر روز در حال بدتر شدن است. چندی پیش گفتیم که دانلود کل دیتاهای حساب های کاربری - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - افشا کرد که این شبکه اجتماعی اطلاعات - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کامل تماس ها و پیامک های موبایل های اندرویدی را ذخیره - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می کرده است. حال مشخص شده این جمع آوری اطلاعات شامل ویدیوهایی که ثبت کرده اما منتشر نکرده اید نیز می شود.

گزارش هایی مشابه از طرف کاربران مختلف منتشر شده که نشان می دهد ویدیوهای قدیمی آنها، حتی آنهایی که با کسی به اشتراک گذاشته نشده اند نیز توسط فیسبوک نگهداری شده اند. این مسئله در خصوص ویدیوهایی که از سال ۲۰۰۸ تا به امروز به ثبت رسیده اند صدق می کند.

یکی از مقامات فیسبوک در واکنش به سوال خبرنگاران از وجود چنین مسئله ای اظهار بی اطلاعی کرده و گفته است که شرکتش در حال بررسی دلیل بروز چنین اتفاقی است.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

شاید ما فقط با یک نقص نرم افزاری مواجه باشیم (شاید هم نه)، اما مسئله اینجاست که ویدیوهای مورد بحث به دلیل خاصی ارسال نشده اند. به عبارت دیگر کاربران تمایل نداشته اند که کس دیگری آنها را ببیند، بنابراین ذخیره چنین داده هایی در سرورهای فیسبوک، آن هم بدون اطلاع کاربران خود می تواند نمودی دیگر از نقض حقوق آنها - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - باشد.

لازم به ذکر است که این ویدیوها در کنار فرم های دیگری از اطلاعات قرار می گیرند که توسط شبکه های اجتماعی در اختیار خریدارانی چون کمبریج آنالیتیکا قرار می گرفته اند.

میزان گستردگی این نقص و این که هنوز هم جمع آوری ویدیوهای منتشر نشده ادامه دارد یا نه، هنوز مشخص نیست و فیسبوک فعلاً به سوالات در این خصوص پاسخی نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone