تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24019.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن ComicScreen؛ کُمیک خوان ساده اما قدرتمند

اگر به کمیک بوک یا مانگا‌ها علاقه‌مند هستید احتمالا دوست دارید با تبلت یا گوشی‌های هوشمند خود به راحتی مشغول خواندن کمیک بوک‌هایتان شوید. اپلیکیشن‌هایی هستند که این امکان را برایتان فراهم می‌کنند و یکی ...

اگر به کمیک بوک یا مانگا‌ها علاقه‌مند هستید احتمالا - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دوست دارید با تبلت یا گوشی‌های هوشمند خود به راحتی مشغول خواندن کمیک بوک‌هایتان شوید. اپلیکیشن‌هایی هستند که این امکان را برایتان فراهم می‌کنند و یکی از بهترین آن‌ها کمیک - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خوان ComicScreen است.

اپلیکیشن یاد شده علی رغم طراحی بسیار ساده و ابتدایی یکی از قدرتمند‌ترین کمیک‌خوان‌های اندروید محسوب می‌شود. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم به معرفی این اپلیکیشن بپردازیم. پس به طرفداران کمیک‌بوک‌ها توصیه می‌کنیم این مطلب را از دست ندهند.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

فایل کتاب‌های مصور یا کمیک‌ها عموما در فرمت‌های مختلف فشرده عرضه می‌شوند. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این فرمت‌ها می‌توانند RAR یا زیپ و CBR یا CBZ باشند. در واقع این فایل‌ها مجموعه‌ای از تصاویر هستند که در کنار یکدیگر جمع آوری می‌شوند و صفحات مختلف یک کمیک را تشکیل می‌دهند.

نرم افزار ComicScreen به خوبی از همه‌ی فرمت‌های ذکر شده پشتیبانی می‌کند. ایمپورت کردن این فایل‌ها بسیار ساده است و حتی کمیک اسکرین این قابلیت را دارد که فولدری شامل چند فایل زیپ را به صورت مجزا ایمپورت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد که کمیک‌های خود را با دو روش به گوشی منتقل کنید: انتقال به وسیله‌ی کپی کردن آن‌ها روی حافظه‌ی گوشی یا حافظه‌ی SD و انتقال از طریق FTP و Samba.

کمیک اسکرین در رندر صفحات عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد به طوری که نیاز کمی به صبر کردن برای بارگذاری صفحات دارید. بهینه سازی این اپلیکیشن طوری انجام شده که عکس‌های مختلف - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با سرعت بالایی بارگذاری می‌شوند و می‌توانید به مطالعه‌ی آن‌ها بپردازید. در واقع یکی از مزیت‌های ComicScreen ارائه‌ی تجربه‌ای روان و بدون لگ در نمایش - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کمیک‌هاست. به همین دلیل مشکلی در گشت و گذار بین صفحات مختلف کتاب‌های خود نخواهید داشت.

کمیک اسکرین نرم افزاری - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با طراحی و رابط کاربری بسیار ساده است که می‌توانید در حین مطالعه مطالب آن، نمایش صفحات را از حالت عمودی به افقی تغییر دهید. همچنین نمایش دو صفحه‌ای و تک صفحه‌ای هم در این نرم افزار پشتیبانی می‌شود. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گذشته از این کمیک خوان ComicScreen قابلیت تغییر اندازه‌ی خودکار تصاویر هم دارد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

یکی دیگر از نقاط قوت کمیک اسکرین این است که می‌توانید رفتار هرکدام از تصاویر را آنطور که می‌خواهید مشخص کنید. در واقع این امکان را دارید که روشنایی تصویری خاص از یک کتاب را تنظیم کنید تا نمایش بهتری داشته باشد. همچنین امکان بزرگنمایی و بریدن حاشیه‌های تصاویر هم در اختیار خواهید داشت.

به جز توانایی‌های خوب ComicScreen در ارائه‌ی تجربه‌ای دلچسب از خواندن کمیک‌ها، این اپلیکیشن قابلیت ارائه‌ی پیشنمایش برخی از فایل‌های زیپ را هم داراست. به عنوان مثال شما می‌توانید بدون خارج کردن فایل از حالت فشرده، نمایشی سریع از آن داشته باشید تا متوجه محتویات داخل آن شوید. با همین روش می‌توانید برچسب‌های درج شده در صفحات مختلف کمیک‌های خود را به سرعت پیدا کنید.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

کمیک اسکرین از یک فایل منیجر ساده هم پشتیبانی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌کند. با استفاده از آن در صورت ایمپورت کردن یک فولدر کامل به اپلیکیشن، قادر به بخش بندی کردن آن خواهید بود. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - البته باید توجه داشته باشید که این بخش از کمیک اسکرین آنچنان قدرتمند نیست و بر خلاف بسیاری از کمیک خوان‌های دیگر امکانات و ویژگی‌های پیشرفته‌ای ندارد.

مثلا شما در کمیک اسکرین - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - امکان درج تگ‌های مختلف را ندارید و نمی‌توانید کتاب‌های خود را دسته بندی کنید. در واقع باید گفت که این نرم افزار توجه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خود را بیشتر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - معطوف ارائه‌ی تجربه‌ای دلچسب از مطالعه‌ی کمیک بوک‌ها کرده و فایل منیجر را آنچنان مورد توجه قرار نداده است.

نرم افزار ComicScreen دارای تبلیغات درون برنامه‌ای است که آنچنان معضلی برای مطالعه‌ی کمیک‌ها ایجاد نمی‌کند. متاسفانه راهی برای غیر فعال کردن این بخش وجود ندارد چرا که هنوز خبری از نسخه‌ی پریمیوم این اپلیکیشن نیست.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

نرم افزار کمیک اسکرین کاملا رایگان است و کاربران - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اندروید می‌توانند از پلی استور گوگل آن را دانلود کنند. توسعه دهندگان اپلیکیشن پیش از این اعلام کرده بودند که به دنبال تولید نسخه‌ی پریمیوم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هم هستند اما تا به حال خبری از آن نشده است.

به طور کلی می‌توان گفت کمیک خوان ComicScreen علی رغم طراحی بسیار ساده و ابتدایی خود، ویژگی‌های بسیار قدرتمندی را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تجربه‌ای دلچسب از مطالعه‌ی کمیک‌ها داشته باشید. در نتیجه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - اگر از علاقمندان خواندن کتاب‌های کمیک یا مانگاها در تبلت یا گوشی هوشمند خود هستید بد نیست نگاهی به کمیک خوان ComicScreen هم بیاندازید.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

ComicScreen - ComicViewer

سازنده: InstSoft قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone