🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39429.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

بازو بند RHYTHM 24 با قابلیت پایش ضربان قلب در CES معرفی شد

شرکت Scosche در نمایشگاه CES امسال از یک بازو بند ضد آب مجهز به قابلیت پایش ضربان قلب به نام RHYTM 24 رونمایی به عمل آورده است. این محصول قرار است که به زودی جانشین ...

شرکت Scosche در نمایشگاه CES امسال از یک بازو بند ضد آب مجهز به قابلیت پایش ضربان قلب - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به نام RHYTM 24 رونمایی به عمل آورده است. این محصول قرار است که به زودی جانشین +RHYTHM، بازوبند ورزشی قدیمی این شرکت شود.

بازو بند جدید Scosche از نظر ظاهری نسبت به مدل قدیمی تر تغییراتی به خود دیده و به قابلیت های جدیدی مجهز است. ریتم ۲۴ حالت های فعالیت مختلفی دارد تا - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بتواند در تمام وضعیت ها مثل دویدن، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شنا کردن، دوچرخه سواری، قدم زدن یا استراحت به پایش ضربان قلب تان بپردازد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این اطلاعات پایش شده ضمن ذخیره در خود دیوایس، قابل انتقال به دستگاه های  Bluetooth Smart و +ANT هم هستند. بازوبند ریتم ۲۴ با یک - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - بار شارژ می تواند - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یک روز - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کامل دوام بیاورد، و به لطف استاندارد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - IP68 نسبت به آب و گرد و غبار نیز مقاومت دارد.

بازو بند مذکور پنج مد ورزشی معمولی و دو - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مولتی مد مجزا برای - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ورزشکاران رشته های دو گانه و سه گانه در نظر گرفته و LED نمایش دهنده میزان باتری هم از خصوصیات خوب آن به حساب می آید.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

همچنین به لطف ثبت داده ها در حافظه دستگاه، لزومی ندارد که حتما موبایل تان را به آن - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - متصل کنید و می توانید بابت ذخیره داده های ورزشی خاطر جمع باشید.

ریتم ۲۴ با بسیاری از اپلیکیشن های ورزشی مثل RunKeeper، My Fitness و Strava سازگار است و پاییز امسال در رنگ های متنوع روانه بازار می شود. Scosche هنوز قیمت دقیق این بازو بند - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - هوشمند را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone