🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31017.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اصلی ترین راه های هک کاربران بریتانیا اعلام شد

جمعه‌ی سیاه در اروپا و آمریکا آغاز شده اما گزارشات اخیر نشان می‌دهد که بریتانیا باید بیش از گذشته نگران حملات سایبری باشد. بنابر گزارشات جدید، اصلی ترین نقطه‌ای که می‌تواند تحت حمله قرار بگیرد ...

جمعه‌ی سیاه در اروپا و آمریکا آغاز شده اما گزارشات اخیر نشان می‌دهد که بریتانیا باید بیش از گذشته نگران حملات سایبری - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - باشد. بنابر گزارشات جدید، اصلی ترین نقطه‌ای که می‌تواند تحت حمله قرار بگیرد و باید بیش از همه نسبت به این حملات نگران باشد، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - ایرلند شمالیست که طبق گزارشات از هر سه نفر در این کشور، یک نفر سابقه‌ی هک شدن داشته است.

شرکت امنیتی معروف ESET یک پرسشنامه را بین ۲ هزار نفر از کاربران خود در بریتانیا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - پخش کرده و متوجه شده که ۲۱ درصد از بریتانیایی‌ها حداقل یکی از اکانت‌های آنلاینشان هک شده است. این موضوع می‌تواند برای دیگر نقاط دنیا هم مصداق داشته باشد.

بیش از ۵۱ درصد از - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - این کاربران اذعان داشته‌اند که کلیک روی ایمیل‌های تقلبی و کلاهبردارانه باعث شده سر از وبسایت‌هایی در بیاورند که منجر به دزدیده شدن - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - اطلاعات شخصی‌شان شده است.

تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان

بیش - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - از دو پنجم بریتانیایی‌ها (۴۴ درصد) هم اذعا - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - داشتند که هرگز رمز عبور ایمیل‌های خود را تغییر نداده‌اند و بیش از ۳۶ درصد از افراد گفته‌اند که هیچوقت تنظیمات مربوط به امنیت شخصی در صفحات مجازی را مجددا تنظیم نکرده‌اند.

به طور کلی - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - ایرلند شمالی به عنوان پرخطر‌ترین منطقه‌ از لحاظ سایبری در بریتانیا شناخته می‌شود و از بین هر سه نفر در این کشور، یک نفر سابقه‌ی هک شدن در صفحات مجازی و - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - یا ایمیل را - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - داشته است.

کاربران شهر‌های بیرمنگهام و کانونتری بیشترین کلیک‌ها روی ایمیل‌های کلاهبردارانه را داشته‌اند که منجر به سرقت اطلاعاتشان شده است. «جیک مور» متخصص امنیت سایبری از شرکت ESET‌ در بریتانیا در این باره می‌گوید:

هرگز روی لینک‌های ناشناس کلیک نکنید و به دانلود - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - فایل‌های ناآشنا از افرادی که نمی‌شناسید کلیک نکنید. - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - همیشه به ایمیل ارسال کننده نگاه کنید. اگر یک شرکت به شما می‌گوید که به یک دلیل عجیب اکانت شما را مسدود کرده است، - تعمیرات لباسشویی آریستون در شهر زرین شهر استان اصفهان - قبل از کلیک کردن روی آن از خودتان بپرسید آیا واقعا این موضوع می‌تواند دلیلی داشته باشد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone