🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41498.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن های برتر در رابط کاربری جدید پلی استور برجسته تر می شوند

گوگل اخیرا مشغول تست رابط کاربری جدیدی برای پلی استور است تا بتواند کاربران را برای تشخیص اپلیکیشن های برتر در هر دسته بندی راهنمایی کند. به عنوان مثال، در حال حاضر بازی سوپر ماریو ...

گوگل اخیرا مشغول تست رابط کاربری جدیدی برای پلی استور است تا بتواند کاربران را برای تشخیص اپلیکیشن های برتر در هر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - دسته بندی راهنمایی کند. به عنوان مثال، در حال حاضر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - بازی سوپر ماریو ران در رتبه نخست «بهترین بازی های اکشن رایگان» پلی استور قرار دارد که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - حالا در رابط کاربری جدید پلی استور این موضوع درست زیر دکمه نصب اپلیکیشن اطلاع رسانی می شود.

این تغییر نه تنها راه خوبی برای با خبر شدن از رکوردشکنی اپلیکیشن هاست، - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - بلکه می تواند از میان میلیون ها اپلیکیشن آن - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - هایی که ارزش تجربه دارند را هم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - به کاربر معرفی کند. نکته خوب اینجاست که پلی استور این کار را برای تمام دسته بندی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - های اپلیکیشن ها نیز انجام می دهد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران

همچنین کاربران می توانند با اشاره بر روی رتبه هر اپلیکیشن، به جدول رده بندی اپلیکیشن ها در هر دسته وارد شوند. مثلا با اشاره بر عنوان «بهترین بازی اکشن رایگان» - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلاردشت استان مازندران - در صفحه سوپر ماریو ران می توان وارد صفحه ای شد که تمام بازی های اکشن رایگان پلی استور بر اساس محبوبیت و تعداد دانلود در آن رتبه بندی شده اند.

شایان ذکر است که این تغییرات هنوز در مرحله آزمایشی به سر برده و همه کاربران قادر به مشاهده آن ها نیستند. بنابراین تا زمان خروج قابلیت از حالت آزمایشی و ارائه آن برای عموم شاید لازم باشد که چند هفته دیگر منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone