🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  3. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41493.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالاً اسنپدراگون 845 را هم به صورت انحصاری از کوالکام خریده است

چندی پیش شنیدیم که سامسونگ تقریباً تمام موجودی چیپست اسنپدراگون 845 را برای پرچمداران آتی اش یعنی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن از کوالکام خریداری کرده است. امروز گزارش دیگری منتشر شده که ...

چندی پیش شنیدیم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - که سامسونگ تقریباً تمام موجودی چیپست اسنپدراگون 845 را برای پرچمداران آتی اش یعنی گلکسی اس 9 و مدل پلاس آن از کوالکام خریداری کرده است. امروز گزارش دیگری منتشر شده که همین موضوع را تأیید می کند و نشان می دهد اولین سری تولیدات این چیپست جدید به کره ای ها اختصاص خواهد یافت.

توافق سامسونگ و کوالکام برای اسنپدراگون 845 دور از انتظار نیست

همان طور که می دانید سامسونگ موبایل های پرچمدارش برای کشور آمریکا و برخی بازارهای دیگر را با چیپست های اسنپدراگون عرضه می کند، اما دستیابی زودهنگام و انحصاری این شرکت به سخت افزار مورد بحث باعث می شود تا دیگر سازندگان موبایل با مشکل مواجه شوند و غول تکنولوژی کره جنوبی مزیت رقابتی قابل توجهی را به دست آورد.

این داستان در سال جاری میلادی برای دوقلوهای اس 8 و اسنپدراگون 835 نیز رخ داد و سامسونگ تمامی تولیدات اولیه این چیپست را خریداری کرد، در نتیجه ال جی مجبور شد جی 6 را با چیپست نسبتاً قدیمی اسنپدراگون 821 روانه بازار کند و دیگر کمپانی ها نیز چند ماهی عرضه محصولاتشان را به تعویق بیندازند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان

گفتنیست همین منبع خبری مدعی شده خانواده کهکشانی های اس 9 یک ماه زودتر از موعد همیشگی رونمایی و عرضه می گردند و احتمالاً - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - از اواسط ماه مارس یعنی روزهای پایانی سال 1396 در فروشگاه ها خودنمایی کنند.

واضح است که هنوز تمام موارد فوق به صورت رسمی تأیید نشده اند و نمی توان به صحت و سقم آنها یقین داشت، اما با توجه به سابقه سامسونگ در برتری طلبی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر بندر انزلی استان گیلان - و وضعیت مالی نابسامان کوالکام به خاطر نبرد فرسایشی با اپل، عقد چنین قراردادی دور از انتظار نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone