🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  3. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41499.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

افزونه تقلبی کروم توانست 37 هزار کاربر را فریب دهد

بر اساس گزارش ها یک نسخه تقلبی از افزونه «AdBlock Plus» کروم توانسته به وب استور رسمی گوگل نفوذ کند و حدود 37 هزار نفر از کاربران نیز آن را دانلود کرده اند. پس از ...

بر اساس گزارش ها یک نسخه تقلبی از افزونه «AdBlock Plus» کروم توانسته به وب استور - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رسمی گوگل نفوذ کند و حدود 37 هزار نفر از کاربران نیز آن را دانلود کرده اند.

پس از این اتفاق کارشناسان امنیتی نسبت به نفوذ افزونه های تقلبی به این فروشگاه مختلف هشدار داده اند. این مساله ممکن - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است کاربرانی را که نسبت به اطلاعات توسعه دهندگان چندانی توجهی نمی کنند با مشکلات جدی مواجه کند.

«اد-بلاک ها» به طور خودکار تبلیغات سایت - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ها را بلاک کرده و مخاطب راحت تر می تواند به وب - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گردی خود بپردازد. افزونه اصلی توسط «adblockplus.org» توسعه داده شده و حدود 10 میلیون - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نفر از آن استفاده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می کنند. هنوز اطلاعات دقیقی از انتشار دهندگان نسخه تقلبی یا تهدیداتی که ممکن است متوجه سیستم های - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آلوده کند منتشر نشده است.

چند ماه پیش نیز هکرها باهدف قرار دادن نرم افزارهای خود گوگل با ارسال انبوه یک فایل Google Docs آلوده به ایمیل کاربران به دنبال - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دستیابی به - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آدرس ایمیل های آنها بودند. پس از این حمله گوگل اعلام کرد که - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای جلوگیری از تکرار چنین وقایعی - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تلاش خواهد - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کرد.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
نمونه ای از یک ایمیل Google Docs آلوده

گوگل همیشه با مشکل افزونه های مخرب مواجه بوده است. این شرکت در سال 2015 اعلام کرد که به منظور افزایش امنیت به کاربران ویندوز و مک اجازه دانلود افزونه های خارج از وب استور را نمی دهد. همین سیاست باعث کاهش 75 درصدی نصب افزونه های ناخواسته در ویندوز شد.

با این حال هنوز هم شاهد انتشار نسخه های جعلی و آلوده در سطح وسیع هستیم و مشخص است که اقدامات گوگل در این زمینه کافی نبوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone