🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
  2. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  4. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41495.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیپد پرو احتمالا به قابلیت Face ID مجهز خواهد شد

بر اساس گزارش مینگ - چی کو تحلیلگر برجسته موسسه امنیتی «KGI» مدل بعدی آیپد پرو که قرار است سال آینده رونمایی شود به دوربین «TrueDepth» مجهز خواهد بود. این دوربین که برای اولین بار ...

بر اساس گزارش مینگ - چی کو تحلیلگر برجسته موسسه امنیتی «KGI» مدل بعدی آیپد پرو که قرار است سال آینده رونمایی شود به دوربین «TrueDepth» مجهز خواهد بود.

این دوربین که برای اولین بار در آیفون 10 به کاربرده شد با ارائه قابلیت Face ID امکان تائید هویت کاربر از طریق شناسایی چهره را فراهم می کند.

کو عقیده دارد که اپل با اینکار به دنبال - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - افزایش رضایت کاربران از سری - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آیپد پرو است و در سال آینده علاوه بر آیپد پرو، تمام مدل های آیفون نیز از قابلیت Face ID بهره خواهند بردتعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

همانگونه که قبلا گفتیم تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی به استفاده از سنسور تشخیص چهره علاقمند شده و در حال تحقیق در این زمینه هستند.

در سال های اخیر سامسونگ و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اپل تلاش های زیادی را برای تعبیه اسکنر بیومتریک زیر صفحه نمایش انجام دادند اما هیچ یک از آنها موفق به این کار نشد.

پس از آن سامسونگ اسکنر اثر انگشت را در پنل پشتی موبایل های گلکسی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - S8، گلکسی S8 پلاس و گلکسی نوت 8 جایگذاری کرد. اپل نیز با - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دست کشیدن از این فناوری به سراغ Face ID رفت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و حالا استقبال کاربران حتی پیش از عرضه آیفون اکس، تولیدکنندگان اندرویدی را واداشته تا به فکر استفاده از این فناوری باشند.

با این حال - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - یکی از مشکلات دوربین TrueDepth فرایند کاملا پیچیده تولید آن است تا جایی که به گزارش یکی از روزنامه های اقتصادی، پیچیدگی و هزینه بالای تولید این دروبین ها باعث شده تا سود - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اپل از تولید آیفون اکس به زیر 10 درصد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - برسد.

گفتنی است تاریخ دقیق معرفی مدل های جدید آیپد پرو مشخص نیست اما احتمال عرضه آنها تا اول تابستان سال آینده وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone