🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15041.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اوپو بخاطر فرود موفق مریخ‌نورد چین، از نسخه مریخ فایند ایکس ۳ پرو رونمایی کرد

چین امروز به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کرد و پس از ایالات متحده آمریکا، تبدیل به دومین کشوری شد که روی مریخ کاوشگر دارد. حالا شرکت چینی اوپو برای تقدیر از چنین دستاوردی، نسخه ...

چین امروز به یک موفقیت بزرگ دست پیدا کرد و پس از ایالات متحده آمریکا، تبدیل به دومین کشوری شد که روی مریخ کاوشگر دارد. حالا شرکت چینی اوپو برای تقدیر از چنین دستاوردی، نسخه مریخ فایند ایکس ۳ پرو را معرفی کرده است.

این - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - دستگاه که نام رسمی نسخه اکتشاف مریخ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - اوپو فایند ایکس ۳ پرو (Oppo Find X3 Pro Mars Exploration Edition) را یدک می‌کشد، از رنگ خاکستری بهره می‌برد تا پرچمدار چینی‌ها در کنار آبی، سفید، مشکی و موکا، در رنگ پنجمی هم قابل خرید باشد.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان

به گفته اوپو، این رنگ با الهام از فضای بیرونی خلق شده و از شیشه به همراه درخشش فلزی بهره می‌برد تا حس یک ماده فضایی را به کاربر القا کند. روی پنل پشتی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - این دستگاه عبارت «مارس ۲۰۲۱» و «Utopia Planitia» حک شده. مریخ‌نورد چین در همین منطقه فرود آمده است.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان

در کنار رنگ متفاوت بدنه، اوپو برای این پرچمدارش سه فیلتر رنگ مختلف درنظر گرفته که در هنگام ثبت تصاویر روی زمین، حس مریخ را به شما منتقل - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - می‌کند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان

نسخه مریخ فایند ایکس ۳ پرو همچنین از تم مخصوص مریخ بهره می‌برد - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - و همچنین دارای تصاویر پس زمینه دینامیک است که طلوع و غروب خورشید را نشان می‌دهند. این تصاویر همچنین تغییرات در نور و سایه را در چهار زمان مختلف شامل صبح، ظهر، عصر و شب - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - به نمایش می‌گذارند.

تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان

این دستگاه با یک جعبه مخصوص - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - در اختیار خریداران - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - قرار می‌گیرد و البته تنها در یک نسخه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

مشخصات - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - این گوشی هوشمند تفاوتی با نسخه استانداردش که چندین ماه پیش معرفی شد، ندارد. این موبایل نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، سنسور اثر انگشت زیر - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - نمایشگر، چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، باتری ۴۵۰۰ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - میلی - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات سیمی و ۳۰ - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - وات بی‌سیم و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ دارد.

این گوشی هوشمند قیمتی برابر ۱۰۹۰ دلار دارد و پیش فروش آن هم اکنون در - تعمیرات مایکروفر فریجیدر در شهر فومن استان گیلان - چین آغاز شده. خریداران فردا به این محصول دست پیدا می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone