تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13643.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای آیپد مینی ۶ منتشر شد: حذف دکمه هوم و استفاده از پورت USB-C

مدت‌هاست منتظر رونمایی از نسل جدید آیپد مینی هستیم و در هفته‌های گذشته گزارش‌هایی درباره آن منتشر شده‌اند. حالا رندرهای جدیدی از آیپد مینی ۶ به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از حاشیه‌های کم اطراف ...

مدت‌هاست منتظر رونمایی از نسل جدید آیپد مینی هستیم و در هفته‌های گذشته گزارش‌هایی درباره آن منتشر شده‌اند. حالا رندرهای جدیدی از آیپد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - مینی ۶ به اینترنت راه پیدا کرده‌اند که از حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر و همچنین استفاده از پورت USB-C خبر می‌دهند.

این رندرها توسط یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «جان پراسر» منتشر شده‌اند. به گفته پراسر، این رندرها مبتنی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - بر فایل‌های CAD و تصاویر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - واقعی هستند.

طبق گفته پراسر، آیپد مینی ۶ با حاشیه‌های کم نمایشگر و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - بدون دکمه هوم از راه می‌رسد. با این وجود، کوپرتینویی‌ها همچنان از سنسور اثر انگشت تاچ‌ آیدی در این تبلت استفاده خواهند کرد و آن را مانند آیپد ایر ۴ درون دکمه پاور قرار می‌دهند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان

به نظر می‌رسد اپل می‌خواهد بجای پورت لایتنینگ، به سراغ پورت USB-C در این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - دستگاه برود و همچنین عملکرد اسپیکرهایش را بطور چشمگیری بهبود دهد. پراسر مدعی شده که این تبلت جدید به چیپ A14 Bionic مجهز می‌شود، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و با نسخه جدید و کوچکتر اپل پنسل سازگار است. ظاهرا این تبلت اواخر سال جاری میلادی در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و طلایی از راه می‌رسد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان

طبق گفته پراسر، آیپد مینی ۶ ابعادی برابر ۶.۱ در ۱۳۷.۸ در ۲۰۶.۳ میلی‌متر دارد، با این وجود اشاره‌ای به ابعاد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - خود نمایشگر نکرده و به - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - طور دقیق نمی‌دانیم کوپرتینویی‌ها از چه نمایشگری در این محصولشان استفاده خواهند کرد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان

آیپد مینی کنونی نمایشگر ۷.۹ اینچی دارد و طبق گزارش‌ها، نسل جدیدش با صفحه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - نمایش ۸.۵ تا ۹ اینچی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - از راه می‌رسد. طراحی کلی این تبلت جدید مشابه آیپد ایر ۴ خواهد بود و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی تکی قرار می‌گیرد.

جان پراسر سابقه مناسبی در افشای اطلاعات درباره محصولات آینده اپل دارد که برای مثال می‌توان به عرضه آی‌مک M1 در رنگ‌های متنوع اشاره کرد. با این وجود، پراسر یکی از افرادی بود که از - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سنندج استان کردستان - معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو در کنفرانس WWDC 2021 اپل خبر داده بود که چنین اتفاقی رخ نداد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone