🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14718.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

عریض‌ترین هواپیمای جهان با موفقیت دومین آزمایش خود را پشت سر گذاشت

شرکت هوافضایی «استراتولانچ» که توسط هم‌بنیان‌گذار فقید مایکروسافت «پل آلن» تاسیس شده، برای دومین بار عریض‌ترین هواپیمای جهان را به پرواز درآورد. این اولین آزمایش هواپیمای Roc زیر نظر مالکان جدید شرکت است که حدود ...

شرکت هوافضایی «استراتولانچ» که توسط هم‌بنیان‌گذار فقید مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان - «پل آلن» تاسیس شده، برای دومین بار عریض‌ترین هواپیمای جهان را به پرواز درآورد. این اولین آزمایش هواپیمای Roc زیر نظر مالکان جدید شرکت است که حدود دو سال پس از آزمایش نخست این هواپیما انجام می‌شود.

«زاخاری کروور» (Zachary Krevor)، مدیر عملیات شرکت استراتولانچ در یک نشست خبری گفت: «پرواز امروز، در نگاه اول، فوق‌العاده موفق به نظر می‌رسد. ما تمام اهداف آزمایشی خود را پشت سر گذاشتیم، هیچ ایراد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان - و خطایی مشاهده نکردیم و از وضعیت فرود هواپیما بسیار خوشحالیم.»

هواپیمای Roc ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت محلی از زمین بلند شد و تا ارتفاع ۴.۱ کیلومتری بر فراز صحرای «موهاوی» در کالیفرنیا بالا رفت. در این آزمایش از شش موتور استفاده شد و کل پرواز سه ساعت و ۱۴ دقیقه طول کشید تا Roc دوباره بنشیند. مدت زمان این پرواز نسبت به آزمایش اول بیشتر بود ولی ارتفاع کمتری داشت. در زمان فرود یک سمت Roc زودتر از سمت دیگر آن به زمین برخورد کرد.

هدف آزمایش جدید Roc این بود که مشخص شود هواپیما چطور - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان - می‌تواند فشار کابین را تحمل کند. به‌علاوه، استراتولانچ می‌خواست از برخی قابلیت‌های ایمنی و ارتقاهای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان - سخت‌افزاری این پرنده اطمینان یابد.

عرض هواپیمای Roc حدود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان - ۱۱۷ متر است و اندازه‌ای دو برابر بوئینگ ۷۴۷ دارد. این هواپیما در نهایت می‌خواهد پرنده مافوق صوتی به نام «Talon-A» را حمل کند که ظاهری شبیه جت‌ها دارد و با ابعاد ۸.۵ در ۴.۲ متر ساخته شده تا در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان - برنامه‌های وزارت دفاع آمریکا استفاده شود.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان
تصویر اولین پرواز Roc

در آزمایش جدید، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان - Talon-A در Roc قرار نگرفته بود اما این شرکت می‌خواهد آزمایشی انجام دهد تا Talon-A پس از استقرار در مدار زمین موتور - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان - موشکی خود را روشن کند و حدود یک دقیقه در شرایط مافوق صوت به حرکت درآید. Talon-A سپس به‌صورت خودکار به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان - زمین برمی‌گردد.

«دنیل میلمن»، مدیر ارشد فناوری استراتولانچ در جمع - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان - خبرنگاران اعلام کرد که Roc در آزمایش‌های آتی آن قدر سرعت و ارتفاع خود را افزایش می‌دهد تا به حد لازم برای آزمایش Talon-A برسد. او وعده داد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان - که این هدف در دنباله سال دست‌یافتنی خواهد بود.

گفتنی است که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر نهاوند استان همدان - نام Roc با الهام از «رخ»، پرنده شکاری اسطوره‌ای خاورمیانه انتخاب شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone