تعمیرات یخچال مابه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23956.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

در بدنه گلکسی نوت 10 به جای استیل از آلومینیوم استفاده شده است

سامسونگ قبل از معرفی گلکسی نوت 10 در ویدیویی که کانال یوتیوب این شرکت منتشر کرد به طراحی استیل بدنه گلکسی نوت 10 اشاره‌ای داشت. با این حال ادعای شرکت کر‌ه‌ای نادرست از آب درآمد ...

سامسونگ قبل از معرفی گلکسی نوت 10 در ویدیویی که کانال یوتیوب این شرکت منتشر کرد - تعمیرات یخچال مابه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به طراحی استیل بدنه گلکسی نوت 10 اشاره‌ای داشت. با این حال ادعای شرکت کر‌ه‌ای نادرست از آب درآمد و طبق بیانیه اخیر این شرکت پرچمدار جدید در واقع از آلومینیوم ساخته - تعمیرات یخچال مابه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شده.

در واقع سامسونگ در ویدیوی مذکور ادعا کرد که با ترکیب استیل و شیشه برای هرچه کمتر کردن حاشیه‌های نمایشگر اقدام کرده است. - تعمیرات یخچال مابه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حتی وبسایت شرکت هم به فریم استیل گلکسی نوت 10 اشاره کرده بود. با این وجود طی - تعمیرات یخچال مابه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مراسم رونمایی نوت - تعمیرات یخچال مابه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جدید که بامداد روز پنجشنبه در نیویورک برگزار شد هیچ اشاره‌ای به مواد سازنده گوشی نشد.

تعمیرات یخچال مابه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

حالا سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرده که بدنه گلکسی نوت 10 از جنس آلومینیوم و نه استیل ساخته شده است. احتمالا سامسونگ در ابتدا قصد ارائه یک نوت جدید با بدنه استیل را - تعمیرات یخچال مابه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - داشته اما - تعمیرات یخچال مابه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در ادامه - تعمیرات یخچال مابه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از این انتخاب منصرف شده و مثل پرچمداران قبلی‌اش بدنه آلومینیوم را برگزیده است.

قبلا اپل از بدنه استیل در گوشی‌های آیفون XS و آیفون XS مکس خود استفاده کرده بود. با اینکه استیل جذابیت بصری زیبایی به گوشی می‌بخشد اما از آنجایی که در مقابل خط و - تعمیرات یخچال مابه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خش - تعمیرات یخچال مابه در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آسیب‌پذیر است می‌تواند به انتخاب نه چندان مطمئنی برای بدنه یک گوشی پرچمدار تبدیل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone