🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14001.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

ویندوز ۱۱ هر سال فقط یک آپدیت بزرگ دریافت خواهد کرد

ویندوز ۱۱ سرانجام امشب معرفی شد و مایکروسافت در پستی پس از مراسم ویژه خود اعلام کرد که برخلاف آپدیت‌های دوگانه ویندوز ۱۰، این سیستم عامل را هر سال فقط یک بار آپدیت می‌کند. مایکروسافت ...

ویندوز ۱۱ سرانجام امشب معرفی شد و مایکروسافت در پستی پس از مراسم ویژه خود اعلام کرد که برخلاف آپدیت‌های دوگانه ویندوز ۱۰، این سیستم عامل را هر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - سال - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - فقط یک بار آپدیت می‌کند.

مایکروسافت در زمان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - عرضه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - ویندوز ۱۰ قرار بود سیستم عامل خود را به شیوه‌ای شبیه اندروید و iOS به‌صورت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - پیوسته به‌روز کند. این رویه تا چند سال با دو آپدیت سالانه ادامه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - پیدا کرد، اما حالا ویندوز ۱۱ شباهت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - بیشتری به سایر سیستم عامل‌های بزرگ پیدا خواهد کرد و هر سال تنها یک بار به‌روزرسانی بزرگ خود را دریافت می‌کند.

آپدیت‌های دوگانه ویندوز ۱۰ موجب شده بود که کاربران نتوانند به‌راحتی خود را با تغییرات سیستم عامل و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - به‌روزرسانی‌های جدید همپا نگه دارند. در نتیجه، فرآیند آپدیت حتی تا حدی سخت و دشوارتر شده بود. حالا مایکروسافت شرایط ویندوز ۱۱ را تغییر داده و حتی پشتیبانی‌های نرم‌افزاری آپدیت‌ها را ساده‌تر کرده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان

در ویندوز ۱۰ هر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - آپدیت تا ۱۸ ماه تحت پشتیبانی قرار می‌گرفت و این - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - مدت برای آپدیت‌های نیمه دوم سال که به دست کاربران ویرایش‌های Enterprise و Education قرار می‌گرفت، به ۳۶ ماه می‌رسید. ولی حالا هر به‌روزرسانی ویندوز ۱۱ برای ویرایش‌های هوم و پرو ۲۴ ماه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - و برای Enterprise و Education در تمام نسخه‌ها ۳۶ ماه ادامه پیدا می‌کند.

مایکروسافت تایید - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - کرده که ویندوز ۱۱ به‌صورت یک آپدیت رایگان در اختیار کاربران ویندوز ۱۰ قرار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - می‌گیرد. به‌علاوه، این شرکت به برنامه App Assure - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر شهرضا استان اصفهان - ادامه می‌دهد تا کسب و کارها اطمینان یابند که برنامه‌هایشان روی ویندوز جدید به‌درستی کار می‌کند. ویندوز ۱۱ اواخر سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود ولی اینسایدرها از هفته آینده می‌توانند آن را نصب و آزمایش کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone