تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13374.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

کره شمالی به تلاش برای سرقت اطلاعات واکسن فایزر متهم شد

دستگاه اطلاعاتی کره جنوبی مدعی شد هکرهای وابسته به کره شمالی با حمله به شرکت فایزر به دنبال سرقت اطلاعات واکسن کووید-۱۹ بوده‌اند. بر اساس گزارش خبرگزاری «یونهاپ»، آژانس اطلاعات ملی کره جنوبی قانونگذاران کره ...

دستگاه اطلاعاتی کره جنوبی مدعی شد هکرهای وابسته به کره شمالی با حمله به شرکت فایزر به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان - دنبال سرقت اطلاعات واکسن کووید-۱۹ بوده‌اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری «یونهاپ»، آژانس اطلاعات ملی کره جنوبی قانونگذاران کره را در جریان حمله هکرهای کره - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان - شمالی به شرکت فایزر قرار داده است. در حال حاضر مشخص نیست هکرها موفق - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان - به سرقت اطلاعات واکسن کرونا فایزر شده‌اند یا خیر.

کره شمالی تاکنون حتی یک مورد ابتلا به ویروس کرونا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان - را نیز گزارش نکرده، اما قرار است - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان - در هفته‌های آتی ۲ میلیون دوز واکسن کرونا آسترازنکا-آکسفورد را تحویل بگیرد. این کشور ژانویه سال ۲۰۲۰ و به فاصله کوتاهی از شیوع - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان - ویروس کرونا در چین مرزهای خود را بست.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان

شرکت‌های تولیدکننده واکسن کرونا پیشتر نیز هدف حمله سایبری قرار گرفته‌اند. اواخر تیر ماه امسال (ژوئیه ۲۰۲۰)، سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، بریتانیا و کانادا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان - هکرهای وابسته به روسیه را به تلاش برای سرقت تحقیقات واکسن کرونا متهم کردند.

مایکروسافت اواخر آبان ماه (نوامبر ۲۰۲۰) اعلام کرد هکرهای کره شمالی و روسیه دستکم ۹ سازمان بهداشتی از جمله فایزر را هدف حمله قرار داده‌اند. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان - غول نرم افزاری در گزارش خود اشاره کرده بود که گروه‌های هک Zinc و Cerium، وابسته به کره شمالی و گروه هک Fancy Bear، وابسته به دولت روسیه، مسئول این حملات بوده‌اند.

کرملین سرقت اطلاعات واکسن کرونا از دیگر کشورها با استفاده از حملات هکی را تکذیب کرد. با اینکه بسیاری از حملات ناموفق بودند، مایکروسافت هشدار داد که هکرها در برخی موارد موفق به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان - سرقت اطلاعات شده‌اند. اواخر آذر ماه نیز فایزر و بایوان‌تک سرقت اسناد واکسن کرونا توسط هکرها را تأیید کردند.

خبرگزاری بی‌بی‌سی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان - در گزارش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان - خود اشاره می‌کند که کره شمالی احتمالا یکی از فعال‌ترین کشورها در زمینه سرقت اطلاعات مربوط به واکسن کروناست. کره شمالی کشوری بسته اما - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تاکستان استان زنجان - با نیروی سایبری پیشرفته است که کشورهای دیگر را برای سرقت اسرار تجاری و درآمدزایی هدف حملات سایبری قرار می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone