تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35399.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت iOS 11.4.1 منتشر شد؛ قابلیت امنیتی جدید آیفون را هم می توان دور زد

اپل همان طور که وعده داده بود امروز آپدیت iOS 11.4.1 را منتشر کرد. اگرچه همه کاربران به دنبال قابلیت های جدید و هیجان انگیز iOS 12 هستند، ولی آپدیت امروز قابلیت امنیتی مهمی را ...

اپل همان طور که وعده داده بود امروز آپدیت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - iOS 11.4.1 را منتشر کرد. اگرچه همه کاربران به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دنبال قابلیت های جدید و هیجان انگیز iOS 12 هستند، ولی آپدیت امروز قابلیت امنیتی مهمی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این قابلیت که «محدود کردن USB» یا USB Restricted Mode نام دارد، دسترسی نهادهای قانونی/جاسوسی یا شرکت های خصوصی به اطلاعات شخصی روی گوشی از طریق درگاه لایتنینگ را مسدود می کند.

این ویژگی در منوی تنظیمات و در قسمت مربوط به فیس آیدی (تاچ آیدی) و رمز عبور قرار گرفته. در اینجا گزینه جدیدی تحت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عنوان USB Accessories را می بینید که به صورت پیش فرض، خاموش است، یعنی اگر آیفون شما به مدت بیش از 1 ساعت در حالت قفل قرار داشته باشد، اتصال تجهیزات جانبی از طریق درگاه لایتنینگ به گوشی ممکن نخواهد بود. با فعال کردن این گزینه، محدودیت 1 ساعته برداشته شده و می توانید دیوایس های جانبی خود را به آیفون وصل کنید. به زبان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ساده، اگر امنیت بیشتری نیاز دارید، این گزینه را غیر فعال کنید.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

البته ظاهراً داستان به همینجا ختم نمی شود. محققین شرکت امنیت سایبری ElcomSoft با بررسی کامل قابلیت مورد نظر به جمع بندی جالبی رسیده و روشی را هم برای دور زدنش - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پیدا کرده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اند. آنها می گویند:

ما تست های زیادی انجام - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دادیم و می توانیم تأیید کنیم که حالت USB Restricted پس از ریستارت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کردن دستگاه یا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بازیابی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نرم افزاری از طریق ریکاوری هم به وظیفه خودش عمل می کند، یعنی زمانی که این قابلیت فعال شود به هیچ طریقی نمی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - توان آن را از مدار خارج کرد. با این حال متوجه شدیم اگر یک ابزار جانبی USB که قبلاً به این گوشی وصل نشده را از طریق درگاه لایتنینگ به آیفون وصل کنیم، سیستم عامل iOS تایمر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - یک ساعته را ریست می کند.

به عبارت دیگر زمانی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که پلیس آیفون شما را در اختیار بگیرد، با بهره گیری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از یک ابزار جانبی توانایی تمدید محدودیت یک ساعته را تا بی نهایت خواهد داشت، تا اینکه نهایتاً از ابزارهایی همانند GrayKey - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - برای باز کردن قفلش - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - استفاده کند. از آنجایی که کاربران معمولاً در فواصل کوتاه موبایل هایشان را آنلاک می کنند، پلیس زمان کافی برای ریست کردن تایمر در اختیار خواهد داشت.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

یکی از تجهیزاتی که توانایی ریست کردن تایمر را دارد، دوربین 39 دلاری خود اپل است که از طریق درگاه لایتنینگ به آیفون وصل می شود (مبدل 9 دلاری لایتنینگ به جک 3.5 میلیمتری چنین قابلیتی را ندارد). هنوز مشخص نیست این قابلیت به اشتباه در آپدیت iOS 11.4.1 قرار گرفته یا دلیل خاصی دارد. اپل هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone