تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41517.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی نوت 8 در ایران رونمایی شد

امروز -۱۶ مهر- شرکت سامسونگ با برگزاری مراسمی در پردیس سینمایی ملت، رسماً گلکسی نوت ۸ را در ایران رونمایی کرد و خبر داد که فروش آن از فردا در فروشگاه‌های منتخب آغاز خواهد شد. ...

امروز -۱۶ مهر- شرکت سامسونگ با برگزاری مراسمی در پردیس سینمایی ملت، رسماً گلکسی نوت ۸ را در ایران رونمایی کرد و خبر داد که فروش آن از فردا در فروشگاه‌های منتخب آغاز خواهد شد.

گلکسی نوت ۸ پیش از این از طریق سامسونگ در اختیار رسانه‌ها، از جمله دیجیاتو قرار گرفته بود و ماه گذشته بررسی آن را نیز برای شما منتشر کرده بودیم، اما - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - امروز به شکل رسمی در ایران - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - معرفی شد تا فروش آن نیز در سراسر کشور آغاز شود.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

البته سامسونگ در ۲۵ شهریور ماه، پیش فروش گلکسی نوت ۸ را از طریق برخی فروشگاه‌های اینترنتی آغاز کرده بود و «علیرضا توسلی»، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس در این مراسم خبر داد که بیش از نیمی از موبایل‌هایی که برای طرح پیش فروش درنظر گرفته شده بود، در روز ابتدایی آغاز طرح فروخته شد و کاربران ایرانی در کمتر از یک هفته، تمام موبایل‌هایی که برای طرح پیش فروش در نظر گرفته شده بود را خریداری کردند.

توسلی در این رویداد همچنین خبر داد که از هفته - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پیش، ارسال گلکسی نوت ۸ برای کاربرانی که این دستگاه را پیش خرید کرده بودند آغاز شده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - است و از فردا، مشتریان قادر خواهند بود با مراجعه حضوری به فروشگاه‌های منتخب، جدیدترین محصول خانواده نوت را خریداری کنند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

اما خبر مهم دیگری که از سوی  مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ عنوان شد، همکاری اش با «همراه اول» و «ایرانسل» برای ارتقا کیفیت صوت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در زمان مکالمه کاربران با موبایل‌های پرچمدار سامسونگ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بود. وی خبر داد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که با تکنولوژی «VoLTE» (مخفف Voice Over LTE) کاربران قادر به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مکالمه با کیفیت صدای HD - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خواهند بود:

«در این سرویس، مشترک صدای مکالمه مخاطبش را با کیفیتی بسیار بالا موسوم به HD خواهد شنید. کیفیت به حداکثر و قطعی‌ها به حداقل می‌رسد. این مزیت به صدا محدود نیست و شامل اینترنت همراه نیز می‌شود. تا قبل از این در هنگام مکالمه، اینترنت روی موبایل شما به جای نسل چهارم به 2G و یا 3G تنزل پیدا می‌کرد. اکنون همچنان روی بستر 4G باقی خواهید ماند. دانلود هم بر روی همین زیرساخت نسل چهارم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - انجام می‌شود یعنی سرعت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دریافت را روی موبایل چندین برابر می‌کند.»

بر اساس گفته‌های مدیر ارشد سامسونگ موبایل ایران، در حال حاضر کاربران موبایل‌های گلکسی اس 7 و 8 می توانند از ویژگی VoLTE استفاده کنند و به زودی، کاربران گلکسی نوت 8 نیز از قابلیت مکالمه با صدای HD بهره‌مند خواهند شد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

توسلی همچنین در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این مراسم، با یادآوری سرویس خدمات ویژه پرچمدار سری اس، خبر داد:

«برای نوت 8 نیز این سرویس ویژه برقرار است. همه افرادی که تا پایان آذرماه امسال این پرچمدار سامسونگ را خریداری و سرویس ویژه را فعال کنند، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در ازای پرداخت مبلغی محدود از پشتیبانی ویژه‌ی صفحه نمایش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و سرویس اکسپرس تا پایان تابستان سال ۱۳۹۷ برخوردار می‌شوند. سامانه هوشمند ما دقت و سلامت این خدمات را تضمین می‌کند.»

به گفته سامسونگ، مشتریان ایرانی قادر به خرید گلکسی نوت ۸ در سه رنگ مشکی، خاکستری و طلایی خواهند بود. اما امروز سامسونگ قیمت مشخصی را برای گلکسی نوت ۸ عنوان نکرد. این موبایل با همکاری چند شرکت گارانتی کننده وارد بازار ایران می‌شود و بر اساس نوع خدمات یا هدایایی که همین شرکت‌ها برای خریداران گلکسی نوت ۸ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در نظر گرفته‌اند، قیمت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این محصول دارای نوسان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خواهد بود.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

البته لازم به ذکر است که خود سامسونگ، در طرح پیش فروش گلکسی نوت ۸، قیمت این فبلت را ۳.۵۹۹.۰۰۰ تومان مشخص کرده بود و البته چند هدیه از جمله «پایه دکس» را نیز به اولین خریداران گلکسی نوت ۸ ارائه می‌داد که بر اساس تحقیقات دیجیاتو، این هدیا به مشتریان فعلی محصول مورد بحث تعلق نخواهند گرفت.

از شما دعوت می‌کنیم ویدیوی مربوط به مراسم رونمایی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گلکسی نوت 8 و همچنین مصاحبه ما با علیرضا توسلی، مدیر سامسونگ موبایل ایران را تماشا کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone