🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35349.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

عملکرد ضعیف اچ تی سی U12 Plus در تست مقاومت [تماشا کنید]

بیشتر از یک ماه از معرفی گوشی اچ تی سی U12 Plus می گذرد؛ این موبایل ضمن برخورداری از تازه ترین چیپست کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۴۵ به امکانات خوبی نظیر دوربین دوگانه اصلی با ...

بیشتر از یک ماه از معرفی گوشی اچ تی سی U12 Plus می گذرد؛ این موبایل ضمن برخورداری از تازه ترین چیپست کوالکام موسوم به اسنپدراگون ۸۴۵ به امکانات خوبی نظیر دوربین دوگانه اصلی با ترکیب لنز تله فوتو و همچنین حسگر ۱۲ مگاپیکسلی، نمایشگر QHD با نسبت تصویر ۱۸:۹، تکنولوژی اج سنس ۲ که بدنه را در برابر فشار و ژست های حرکتی حساس می کند و در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نهایت بلندگوهای بوم ساوند مجهز - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده بود.

یکی از مشخصات کلیدی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این موبایل دوربین فوق العاده - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قدرتمند آن بود که توانست در تست DXOMark امتیاز ۱۰۳ را کسب کند و بعد از هوآوی P20 پرو قرار بگیرد. اچ تی سی U12 Plus یک نسخه خاص آبی رنگ هم داشت که در بخش پشتی پنلی شفاف برایش در نظر گرفته شده بود و می شد اجزای داخلی اش را مشاهده کرد. حالا کانال محبوب JerryRigEverything در یوتوب اقدام به انتشار ویدیویی از تست مقاومت سنجی این موبایل کرده که در ادامه آن را همراه با یکدیگر مشاهده خواهیم کرد.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان

همانطور که در ادامه خواهید - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دید پرچمدار تازه کمپانی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تایوانی که این روزها حال و روز خوبی ندارد و به - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تازگی یک چهارم از کارکنانش را اخراج کرده عملکرد بسیار ضعیفی را در تست خمیدگی از خود نشان می دهد و با اندک نیرویی که به بدنه اش وارد می شود خم می گردد.

در سطح جلویی این موبایل از گوریلا گلس ۵ استفاده شده که عملکردی مطابق انتظار را در برابر تیغه سطح ۶ از خود نشان می دهد اما بعد از کشیده شدن تیغه سطح ۷ روی آن شاهد شکل گیری خراش های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - عمیق تری هستیم. از آنجایی که سطح رویی دوربین اصلی این موبایل و همچنین حسگر اثرانگشت آن نیز با همین شیشه پوشانده شده تست مذکور روی این بخش ها هم صورت گرفت که نتیجه ای مشابه را - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - از خود نشان داد.

دکمه های کار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شده در - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بخش کناری دستگاه از نوع حساس به فشار هستند که با یک تیغه فلزی به راحتی از جایشان خارج میشوند و شمار را متحیر می کنند. از شما دعوت می کنیم ادامه ویدیو را خودتان مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاوین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام میتونم یه سوال بپرسم طرفای حسنی بالا تربت حیدریه کار انجام میدید
پاسخ: بله در حسنی بالا شهر تربت حیدریه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone