🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28128.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

الکامپ بیست و پنجم نگاه ویژه‌ای به حیطه کاری توان یابان خواهد داشت

سال گذشته بود که رویداد توان تک در الکامپ برگزار شد و توانست نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کند؛ رویدادی که به گفته رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران قرار است ...

سال گذشته بود که رویداد توان تک در الکامپ برگزار شد و توانست نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را به سوی خود جلب کند؛ رویدادی که به گفته رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - تهران قرار است در سال جدید و همزمان با بیست و پنجمین دوره الکامپ، در ابعادی بزرگتر و با نگاهی توسعه یافته برگزار شود.

«محمد باقر اثنی عشری» در نشست خبری سازمان نصر پیرامون نمایشگاه الکامپ سال جاری، تاریخ برگزاری این نمایشگاه را ۲۷ لغایت ۳۰ تیرماه عنوان کرد و با اشاره به اینکه ربع قرن از عمر الکامپ گذشته است؛ افزود: «امسال این نمایشگاه به سطح بالاتری رسیده و احتمالا فضای گسترده‌تری - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - نسبت به سال گذشته برای برپایی آن اختصاص یابد.»

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران

اثنی عشری تاکید کرد که تمامی رویدادهای برپا شده در سالیان گذشته الکامپ برقرار بوده و از هم اکنون پیش ثبت نام بازدیدکنندگان، خبرنگاران و غرفه‌داران آغاز شده است. او با - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - اشاره به رویداد - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - توان تک سال گذشته، آن را رویدادی موفق خواند و تاکید کرد که برگزاری توان تک با دید خیریه همراه نبوده و در آن یک نگاه کاملا حرفه‌ای و تجاری - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - به توان‌یابان حوزه ICT شده است:

«ما در این رویداد می‌خواهیم برای افرادی که به دلایل گوناگون دارای معلولیت‌های مختلفی هستند، کارآفرینی کنیم و آنها را در بازار به مردم بشناسانیم. امسال این بخش توسعه پیدا می‌کند و ضمن اینکه فضای بیشتری در اختیار آن قرار خواهد گرفت، نگاه ما نیز عمیق‌تر خواهد بود و افرادی چون ناشنوایان و روشن‌دلان را نیز در حیطه این رویداد قرار خواهیم داد. هدف ما این است که برای این عزیزان نیز کارآفرینی کرده و آنها را در بازار بشناسیم.»

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران

به گفته اثنی عشری سازمان نصر همچنین به استارت آپها - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - و مجموعه‌هایی که در زمینه توان یابان خدماتی انجام دهند، حمایت‌هایی انجام - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - خواهد داد.

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران با اشاره به بخش الکام گیمز نیز - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - آن را رویدادی کاملا تجاری معرفی کرد و تاکید کرد که این بخش نیز در فضای گسترده‌تری نسبت به فضای ۶۰۰ متری سال - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - گذشته برگزار خواهد شد: «ما در الکام گیمز به بازیگرانی که در زمینه - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - گیم و بازی‌های رایانه‌ای - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - فعالیت تجاری دارند نگاه داریم و نه به محتوای بازی‌ها. نمایشگاه‌های دیگری برای محتوای بازی‌ها در طول سال برگزار می‌شود و رسالت الکامپ چیز دیگری است.»

تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران

او همچنین به بخش جدید الکام جابز اشاره کرد و آن را یک موضوع مهم دانست. به گفته اثنی عشری نزدیک به ۴۰ درصد از فارغ التحصیلان رشته‌های IT از مشکل بی‌کاری رنج می‌برند و سازمان نصر این وظیفه را بر خود می‌بیند که با برپایی الکام جابز بخش کوچکی از این معضل را برای جوانان حوزه IT حل - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - کند:

«در الکام جابز با شرکتی که پیش‌تر - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - در این زمینه فعالیت داشته همکاری داریم و شرکت‌های متنوع می‌توانند درخواست - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - نیرو کنند و بازدیدکنندگان واجد شرایط در این فرصت‌های شغلی ثبت نام کنند.»

به گفته - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - مسئولین برگزار کننده الکامپ بیست و - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - پنجم، دولتمردان و تیم‌های خارجی نیز در این رویداد شرکت خواهند کرد و افراد و استارت آپهایی از کشورهایی چون ترکیه، آذربایجان، روسیه، عراق در الکامپ امسال حضور خواهند داشت. همچنین مقرر شده که هم پنل‌هایی - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - برای معرفی شرکت‌های برتر فناورانه ایرانی به این کشورها برقرار شود و هم - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - اینکه تورهای بازدیدی برای حضار خارجی ترتیب داده شود تا آنها از شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگ فناورانه کشور بازدید - تعمیرات لباسشویی بلومبرگ در شهر بهشهر استان مازندران - به عمل آورند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone