تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35319.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تولید گوشی‌ تاشو سامسونگ از اواخر تابستان آغاز می‌شود؟ [به روزسانی]

چند وقتی است که شایعات زیادی پیرامون تولید و عرضه گوشی‌ تاشو سامسونگ شنیده می‌شود و تاکنون اطلاعات زیادی از این موبایل منتشر شده است. طبق آخرین اطلاعات بدست آمده، به نظر می‌رسد که این ...

چند وقتی است که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - شایعات زیادی پیرامون تولید و عرضه گوشی‌ تاشو سامسونگ شنیده می‌شود و تاکنون اطلاعات زیادی از این موبایل منتشر شده است. طبق آخرین اطلاعات بدست آمده، به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند در بهمن ماه رونمایی شود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان

با این حال اخیراً گزارش شده که شرکت کره‌ای در حال فراهم آوردن شرایط لازم برای شروع تولید نمایشگر‌هایی است که قرار است در این موبایل‌ها تعبیه شوند. بدین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - ترتیب اولین پنل‌های این گوشی در اواخر تابستان ساخته خواهند شد و پروسه‌ی تولید از این تاریخ آغاز می‌گردد.

سامسونگ متوجه شده که برای آنکه در روند تولید این محصولات به مشکلی برنخورد، باید یک خط تولید آزمایشی برای این گوشی‌ها ایجاد کند. اگر همه چیز در خط تولید اولیه به درستی پیش رفت، آنگاه خواهد توانست - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - سرعت تولید را بالا برده و گوشی‌های تاشو بیشتری بسازد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان

البته به نظر می‌رسد که شرکت کره ای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - قصد ندارد که در همان ابتدا تعداد زیادی از این گوشی‌ را بسازد و تنها قرار است که ۱ میلیون پنل برای گوشی‌ تاشو سامسونگ ساخته شود.

به هر حال گزارش شده که تیم طراح سامسونگ هنوز طرح نهایی خود برای این موبایل‌ها را انتخاب نکرده و در حال حاضر ۲ گزینه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - روی میز وجود دارد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان

گزینه اول، منطقی ترین انتخاب میان گزینه‌ها بوده و به گوشی تاشویی اختصاص دارد که از وسط نصف شده و پنل‌هایش روی هم قرار می‌گیرند. به نظر می‌رسد که سامسونگ علاقه‌ای برای در پیش گرفتن چنین روشی برای تولید موبایل‌هایش ندارد چرا در این صورت کاربر مجبور خواهد بود برای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - استفاده از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - هر اطلاعاتی، گوشی‌ خود را باز کند.

در عوض شرکت کره‌ای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - طرحی منحصر به فردی را هدف قرار داده و در نظر دارد که نمایشگر‌ گوشی‌ تاشو خود را از ۲ نقطه تا کند. این مسئله موجب می‌شود - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - که کاربر بتواند با استفاده از ۱/۳ نمایشگر اصلی، اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده کند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان

کارشناسان پیش بینی می‌کنند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - که گوشی تاشوی سامسونگ در جریان کنگره جهانی موبایل بعدی در بارسلون رونمایی گردد و از یک نمایشگر ۷ تا ۸ اینچی بهره ببرد. حال باید دید که سامسونگ کدام - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - روش را برای این گوشی‌ها در نظر می‌گیرد؟

 

به روزرسانی

یکی از افشاگران شناخته شده با عنوان Ice universe مدعی شده سامسونگ در دی ماه و طی رویداد CES 2019 - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - از موبایل تاشوی گلکسی اکس و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - در جریان برگزاری MWC 2019 نیز از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - گلکسی اس ۱۰ رونمایی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - خواهد کرد.

تماشا کنید: سامسونگ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کامیاران استان کردستان - در آگهی جدید گلکسی‌اس 9، آیفون‌های قدیمی اپل را به سخره می‌گیرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone