تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35389.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اپل برای تولید نمایشگرهای OLED آیفون به ال جی روی می آورد؟

اپل ممکن است به زودی ال جی دیسپلی را به عنوان تأمین کننده نمایشگرهای OLED برای نسل بعدی آیفون های خود در نظر بگیرد. بنا بر اعلام وبسایت کره ای Korea Times اپل انتظار دارد با ...

اپل ممکن است به زودی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ال جی دیسپلی را به عنوان تأمین کننده نمایشگرهای OLED برای نسل بعدی آیفون های خود در نظر بگیرد.

بنا بر اعلام وبسایت کره ای Korea Times اپل انتظار دارد با این تصمیم هزینه تولید نمایشگر آیفون های آتی را  کاهش و در عین حال تولید آنها را سرعت دهد. پیش از این کمپانی ساکن کوپرتینو برای نمایشگرهای OLED آیفون 10 به سامسونگ وابسته بود. سامسونگ نیز به عنوان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تنها تولید - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کننده این نمایشگرها، هزینه ای 70 دلاری بابت هر پنل را از اپل طلب می کرد.

بنا بر ادعای وبسایت کره ای یاد شده، اپل در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ابتدا بین 3 تا 5 - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - میلیون واحد نمایشگر OLED را از ال جی دیسپلی دریافت خواهد کرد و البته ال - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جی قصد دارد ظرفیت تولید خود را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - افزایش - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دهد. با این حال گزارش دیگری در این مورد از خبرگزاری بلومبرگ اشاره - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به 2 تا 4 میلیون نمایشگر کرده بود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

بنا بر گفته یکی از مدیران اجرایی، قرارداد بین اپل و ال جی میلیون ها - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دلار ارزش خواهد داشت و اپل قصد دارد در مقایسه با سامسونگ، - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شراکت خود با - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ال جی را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از OLED ها به LCD ها گسترش دهد؛ نمایشگرهای LCD که قرار است در گجت های قابل حمل تعبیه شوند.

برای مقایسه باید اشاره کنیم که سامسونگ بر اساس قرارداد اولیه ای خود با - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اپل قرار بود حدود 110 میلیون - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - واحد نمایشگر OLED را برای آیفون 10 تولید کند.

علاوه بر این برخی گزارش ها اشاره کرده اند که احتمالاً تولید نمایشگرهای LCD آیفون ارزان قیمت تر 2018 به Japan - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - Display واگذار می شود. در این صورت اپل تولید کنندگان نمایشگرهای مورد نیاز برای آیفون ها را متنوع تر از پیش خواهد کرد.

در نهایت باید گفت که اپل با روی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آوردن به سایر کمپانی های تولید کننده نمایشگرها در پی این است که از وابستگی خود به سامسونگ بکاهد.

 

تماشا کنید: مقایسه ماکت آیفون های ۲۰۱۸ با آیفون ۷ پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone