🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33248.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

رکوردی جدید برای خودروهای برقی؛ لوسید ایر سریعتر از پورشه 911 در پیست لاگونا سکا [تماشا کنید]

اگرچه لوسید ایر به عنوان یک بازیگر کلیدی در دنیای خودروهای برقی شناخته نمی شود اما شرکت تولید کننده این خودرو همچنان به ثبت رکوردهای خیره کننده خود ادامه می دهد تا بلکه با جلب ...

اگرچه لوسید ایر به عنوان یک بازیگر کلیدی در دنیای خودروهای برقی شناخته نمی شود اما شرکت تولید کننده این خودرو همچنان به ثبت رکوردهای خیره - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کننده خود ادامه می دهد تا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بلکه با جلب نظر سرمایه گذاران راهی برای تولید انبوه پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

این خودرو رقیب اصلی تسلا مدل S است و به تازگی توانسته است در پیست مشهور لاگونا سکا در کشور - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - آمریکا با ثبت زمان 1:41.67  با لاستیک های استاندارد پیرلی از خودروهای قدرتمند بنزینی همچون جگوار F-type R و حتی لوتوس اورا سریع تر باشد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

پیش از این رندی پوبست راننده مشهور مجله موتورترند آمریکا با کراس اور جدید و تمام برقی جگوار I-Pace HSE توانسته بود با ثبت زمان 1:48.18  رکورد جدید از خود به جای گذارد اما لوسید ایر این رکورد را شکسته و نگذاشت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - جگوار I-Pace HSE مدت زمان طولانی این رکورد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را نگه دارد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

بنابه اطلاعتی که کمپانی سازنده در اختیار دیگران - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قرار داده اگر روزگاری لوسید ایر به صورت انبوه تولید شود، قدرتمندترین مدل آن برای طی رسیدن به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت به 2.5 ثانیه زمان احتیاج دارد و حداکثر سرعت آن نیز به 322 - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

علاوه بر رکورد مذکور، لوسید ایر با لاستیک های پیرلی P Zero Trofeo Rs که به نوعی لاستیک های موسوم به اسلیک با قابلیت استفاده در جاده و خیابان هستند رکورد خیره کننده 1:39.30 ثانیه ای دیگری را نیز به ثبت رساند. این رکورد سبب شده که این خودرو در جایگاهی بالاتر از پورشه 911 GT3 و آستون مارتین DB11 V-12 از نظر سرعت قرار گیرد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

خودروهای برقی به مدد گشتاور بالای موتورهای الکتریکی شتاب گیری بسیار خوبی دارند اما به دلیل به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کار رفتن باتری ها با ظرفیت بالا، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عموما از وزن بالایی نیز برخوردار هستند و این مسئله باعث می شود تا نتوانند در پیست های اتومبیل رانی چندان درخشان ظاهر شوند.

در ادامه می توانید ویدیو ثبت این رکورد گیری را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - مشاهده کنید که خالی از لطف نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone