تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30123.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

نسخه‌ی سال ۲۰۱۹ هواوی Y7 پرو رسماً معرفی شد؛ موبایلی اقتصادی با قابلیت تشخیص چهره

همه می دانیم که هواوی قصد دارد دومین برند برتر تولید کننده‌ی تلفن هوشمند لقب گیرد و دستاورد جدیدی به نام خود ثبت کند. از این رو تنها چند روز پس از معرفی رسمی هواوی ...

همه می دانیم که هواوی قصد دارد دومین برند برتر تولید کننده‌ی تلفن هوشمند لقب گیرد و دستاورد جدیدی به نام خود ثبت کند. از این رو تنها - تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - چند روز پس از معرفی رسمی هواوی پی اسمارت 2019 با بریدگی قطره‌ای نمایشگرش، حالا نوبت به برادرش یعنی نسخه‌ی ۲۰۱۹ هواوی Y7 پرو رسیده تا از آن رسماً در ویتنام رونمایی شود.

تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

شباهت بین این دو گوشی به قدری زیاد است که اگر کسی نداند با کدام گوشی طرف است، نمی تواند این دو را از یکدیگر تشخیص دهد. با این وجود دو تلفن هوشمند یاد شده در جزئیات بسیاری با هم تفاوت اساسی دارند.

نسخه‌ی ۲۰۱۹ هواوی Y7 پرو از یک صفحه نمایش ال سی دی ۶.۲۶ اینچی با نسبت - تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن HD پلاس استفاده می‌کند. همچنین یک چیپست اسنپدراگون 450 نقش پردازش را در این موبایل بر عهده دارد و به همین منظور ۳ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برایش در نظر گرفته شده است.

تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

موبایل اقتصادی یاد شده از آرایه‌ی دوربین دوگانه‌‌ای متشکل - تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۸ و یک سنسور عمقی - تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ۲ مگاپیکسلی بهره می برد. همچنین یک سنسور - تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ۱۶ مگاپیکسلی در بریدگی قطره‌ای بالای نمایشگرش تعبیه شده که نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند.

این گوشی به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید اوریو به همراه رابط کاربری EMUI 8.2 پشتیبانی می‌کند و یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت، وظیفه تامین انرژی را - تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بر عهده گرفته است.

تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

نکته قابل توجه و جالب درباره‌ی نسخه‌ی ۲۰۱۹ - تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هواوی Y7 پرو این است که اثری - تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - از سنسور - تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اثر انگشت روی بدنه‌ی آن به چشم نمی‌خورد و خبری از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر هم نیست.

به همین دلیل کمپانی سازنده مجبور شده که قابلیت تشخیص چهره‌‌ای در این موبایل اقتصادی تعبیه کند. البته الگو‌های بکار رفته در آن، اصلاً شباهتی به مدل‌های پیشرفته‌ی تکنولوژی احراز هویت چهره ندارد و مدلی ابتدایی به شمار می‌رود.

به هر حال نسخه‌ی ۲۰۱۹ هواوی Y7 پرو قرار است در دو رنگ مشکی و آبی عرضه شود و کاربران می‌توانند از ۱۵ دی ماه با پرداخت هزینه‌ای - تعمیرات یخچال هایر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ۱۷۰ دلاری آن را خریداری نمایند.

 

بررسی ویدیویی دیجیاتو: گوشی اقتصادی هواوی Y7 پرایم 2018 [تماشا کنید]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone