🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34865.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

درآمد فروش اپلیکیشن‌ها در سال ۲۰۱۸ از مرز ۳۴.۴ میلیارد دلار گذشت

طی شش ماهی که از سال ۲۰۱۸ گذشته، میزان درآمد اپلیکیشن‌ها در سراسر جهان نسبت به سال گذشته با ۲۷.۸ درصد افزایش روبرو بوده، به طوری که حالا این درآمد به رقم شگفت‌انگیز ۳۴.۴ میلیارد دلار رسیده است. ...

طی شش ماهی که از سال ۲۰۱۸ گذشته، میزان درآمد اپلیکیشن‌ها در سراسر جهان نسبت به سال گذشته - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریدون کنار استان مازندران - با ۲۷.۸ درصد افزایش روبرو بوده، به طوری که حالا این درآمد به رقم شگفت‌انگیز ۳۴.۴ میلیارد دلار رسیده است.

مثل همیشه، اپ‌استور اپل در حصول این آمار و ارقام فوق‌العاده بزرگترین نقش - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریدون کنار استان مازندران - را ایفا کرده به طوری که ۶۵ درصد این سود از اپلیکیشن‌های منتشر شده روی اپ‌استور حاصل شده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریدون کنار استان مازندران - است. گزارشات ۲۲.۶ میلیارد دلار از کل درآمد حاصله در سراسر دنیا را مربوط به اپ‌استور اپل می‌دانند.

این آمار در حالی بدست آمده که کل درآمد اپلیکیشن‌های اپ‌استور در سال ۲۰۱۷ و طی بازه زمانی یکسان، ۱۷.۸ میلیارد دلار بوده است. این - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریدون کنار استان مازندران - موضوع نمایانگر آن است که از سال گذشته تا امروز، شاهد افزایش ۲۶.۸ درصدی سود فروش اپلیکیشن‌ها در اپ‌استور بوده‌ایم.

۶۵ درصد سود از اپ‌های اپ‌استور حاصل شده - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریدون کنار استان مازندران - است

حال جالب اینجاست که به تبع اپ‌استور، - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریدون کنار استان مازندران - گوگل‌پلی هم با افزایش درآمد قابل توجهی مواجه بوده و با تجربه ۳۰ درصد رشد - تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریدون کنار استان مازندران - بیشتر حالا به رقم ۱۱.۸ میلیارد دلار دست یافته است. اما در مورد این که سودده‌ترین محتوای اپ‌استور و گوگل‌پلی چه هستند، آمار و ارقام نسبت به گذشته تغییر خاصی نداشته؛ همچنان «بازی‌‌های موبایل» صدر جدول را تصاحب کرده‌اند.

بازی‌ها در اپ‌استور و گوگل‌پلی مجموعا ۲۶.۶ میلیارد دلار درآمد خالص داشته‌اند و بازی Honor of Kings استودیوی تنسنت (سازنده پابجی موبایل) محبوب‌ترین آن‌ها بوده است. اما خارج از دسته بازی‌ها، نت‌فلیکس سودآورترین اپلیکیشن موبایل در شش ماهه نخست سال جاری بوده است.

در ادامه می‌توانید جداول مرتبط با این آمار و ارقام را مشاهده نمایید:

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریدون کنار استان مازندران

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریدون کنار استان مازندران

تعمیرات تلویزیون بلست در شهر فریدون کنار استان مازندران

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone