🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15307.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات اصلی، تاریخ عرضه و قیمت مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ ۴ منتشر شد

وب‌سایت «Winfuture» پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی و چند هفته زودتر مشخصات اصلی، قیمت و زمان عرضه «سرفیس لپ‌تاپ ۴» مایکروسافت را به اشتراک گذاشت. همانطور که پیش از این اعلام شده بود، سرفیس ...

وب‌سایت «Winfuture» پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی و چند هفته زودتر مشخصات اصلی، - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - قیمت و زمان عرضه «سرفیس لپ‌تاپ ۴» مایکروسافت را به - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - اشتراک گذاشت.

همانطور که پیش از این اعلام شده بود، سرفیس لپ‌تاپ ۴ در دو مدل با نمایشگر ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی عرضه خواهد شد که از نظر ظاهری شباهت زیادی با سرفیس لپ‌تاپ ۳ دارند. تغییر اصلی دستگاه‌های جدید نسبت به نسخه‌های قبلی به پردارنده آنها مربوط می‌شود. لپ‌تاپ‌‌های ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی با بهره‌مندی از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و پردازنده‌های جدید سرفیس ادیشن AMD به بازار عرضه خواهند شد. از دیگر تغییر سخت‌افزاری لپ‌تاپ‌های جدی می‌توان به امکان تعویض راحت‌تر درایو SSD مانند سرفیس پرو 7 پلاس اشاره کرد.تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی

سرفیس لپ‌تاپ ۴ از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل i5-1145G7 یا i7-1185G7 و Ryzen 5-4680U یا - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - Ryzen 7 4980U ای‌ام‌دی - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - بهره می‌برد.همچنین برای این لپ‌تاپ‌های این سری رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده و تنها یکی از مدل‌های ۱۵ اینچی به همراه رم ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. حافظه ذخیره‌سازی سرفیس لپ‌تاپ ۴ هارد SSD با ظرفیت ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت است - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - و تنها یکی از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - مدل‌ها به همراه حافظه ۱ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - ترابایت عرضه خواهد شد. سرانجام این لپ‌تاپ‌ها به همراه باتری ۶۵۱۳ میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - شارژ سریع ۴۹ وات در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

 

در این گزارش قیمت سرفیس لپ‌تاپ ۴ نیز مشخص شده است. بر این اساس، قیمت این لپ‌تاپ با نمایشگر ۱۳.۵ اینچی مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل احتمالا رقمی بین ۱۷۸۳ تا ۲۲۵۹ دلار خواهد بود. نسخه دیگری با پردازنده‌ AMD - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - نیز قیمتی در محدوده  ۱۳۶۷ تا ۱۶۶۴ دلار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - خواهد داشت. همچنین تنها دو مدل از نسخه ۱۵ اینچی به همراه پردازنده اینتل عرضه می‌شود که قیمت آن‌ها ۲۳۷۸ و ۳۲۱۱ دلار تعیین شده‌اند. از طرفی دیگر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - برای این مدل پردازنده Ryzen 7SE نیز در نظر گرفته شده - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - که قیمت این مدل بین ۱۷۸۳ تا ۲۲۵۹ دلار خواهد بود.

انتظار می‌رود سرفیس لپ‌تاپ - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - ۴ از تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در بازارهای جهانی عرضه شود. - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - همچنین ممکن است مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر آشتیان استان مرکزی - پیش از زمان اعلام شده رویداد معرفی این محصول را برگزار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone