تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23996.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اینتل از Springhill به عنوان اولین پردازنده هوش مصنوعی خود رونمایی کرد

اینتل نخستین پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی خود را معرفی کرده که به صورت ویژه برای مراکز محاسباتی بزرگ طراحی شده است. این چیپ که نروانا NNP-I یا «اسپرینگ هیل» (Springhill) نام دارد، بر پایه هسته های پردازشی ...

اینتل نخستین پردازنده مبتنی بر هوش مصنوعی خود را معرفی کرده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان - که به صورت ویژه برای مراکز محاسباتی بزرگ طراحی شده است.

این چیپ که نروانا NNP-I یا «اسپرینگ هیل» (Springhill) نام دارد، بر پایه هسته های پردازشی Sunny Cove و لیتوگرافی ۱۰ نانومتری ایس لیک طراحی شده و برای پردازش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان - سریع داده ها از حداقل انرژی استفاده می کند.

اینتل برای بهینه سازی این چیپ دو پردازنده و پردازشگر گرافیکی را از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان - بلاک ایس لیک حذف کرده تا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان - فضای کافی برای ۱۲ موتور محاسباتی استنتاجی ICE را فراهم کند. این موتورها از ۲۴ مگابایت کش L3 و دو هسته IA - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان - با ریز معماری Sunny Cove بهره می برند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان

هسته های IA از دستورالعمل های AVX-512 و VNNI پشتیبانی می کنند که با افزایش رجیسترها به بهبود بازدهی و اجرای همزمان داده ها کمک می کند. در این پردازنده از دو کنترلر حافظه LPDDR4X استفاده شده که نرخ انتقال ۶۸ گیگابایت بر ثانیه را فراهم می کنند.

پردازنده اسپرینگ هیل در فرم فاکتور M.2 و با ۱۶ گیگابایت حافظه آنبورد از راه می رسد. فیسبوک نخستین شرکتی است که از همین حالا این چیپ را در سیستم های خود به کار گرفته است.

Naveen Rao، مدیر کل گروه محصولات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان - هوش مصنوعی اینتل هدف از توسعه این محصول را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان - گسترش استفاده از هوش مصنوعی در حوزه های مختلف عنوان می کند:

برای استفاده از AI در زمینه های مختلف باید مطمئن شویم سازمان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان - ها به ابزارهایی کارآمد برای استفاده از حجم انبوه اطلاعات و پردازش آنها مجهز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان - شده اند. کامپیوترها باید توان کافی برای کاربردهای پیچیده هوش مصنوعی را داشته باشند.

به گفته Naveen - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان - سازمان ها می توانند با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان - استفاده از پردازنده اسپرینگ هیل در کنار چیپ های زئون محاسبات پیچیده مربوط به هوش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان - مصنوعی را در سیستم های خود انجام دهند.

- تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر الوند استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone