🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31872.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

این دست رباتیک خودش کار با اجسام را یاد می گیرد [تماشا کنید]

پیش از این ربات‌هایی را دیده بودیم که می‌توانستند بعضی از حرکات انسان را تقلید کنند. حال شاهد ربات‌هایی هستیم که قادر به یاد گرفتن نحوه کنترل اشیا هستند. کمپانی فستو یک دست رباتیک انعطاف ...

پیش از این ربات‌هایی را دیده بودیم که می‌توانستند بعضی از حرکات - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - انسان را تقلید کنند. حال شاهد ربات‌هایی هستیم که قادر به یاد گرفتن نحوه کنترل اشیا هستند. کمپانی فستو یک دست رباتیک انعطاف پذیر - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ساخته که از هوش مصنوعی برای یاد گرفتن نحوه کنترل اشیا استفاده می‌کند.

رسیدن به این سطح از تکنولوژی برای ربات‌های آینده که نقش مهمی را در زندگی روزمره انسان ایفا می‌کنند، یک موضوع ضروری است که ظاهرا در حال حاضر دیگر فاصله چندانی با آن نداریم. این دست رباتیک که BionicSoftHand نام دارد، برای انجام وظایف خود از - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آزمون و خطا استفاده می‌کند.

زمانی که مهندسان یک شی را به این ربات می‌دهند، دوربین سه بعدی و سنسور سنجش عمق شروع به ساخت یک نمونه مجازی از آن شی می‌کند. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سپس هوش مصنوعی این دست رباتیک - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شروع به کار کرده و بهترین راه برای کنترل شی مورد نظر را شناسایی می‌کند.

در این ویدیو می‌توان دید که این ربات چگونه یک شی دوازده‌وجهی را بدون افتادن کنترل کرده و بین انگشتانش حرکت می‌دهد. جالب است بدانید - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که بدون استفاده از هوش مصنوعی، - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - یاد دادن چنین کاری به یک ربات چندین ماه زمان نیاز خواهد داشت.

جدا از هوش مصنوعی،‌ این دست رباتیک به صورت کاملا نرم طراحی شده و بنابراین بدون مشکل می‌تواند با انسان‌ها تماس داشته باشد. برای رسیدن به این طراحی، انگشتان دست از پارچه‌های سه بعدی‌ مقاومی که با الیاف الاستیک ساخته شده‌اند، استفاده شده است. در ضمن، انگشتان این محصول با سنسورهای لمسی و صفحه مدارهای انعطاف - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پذیر ساخته شده اند و مفاصل این دست رباتیک به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - وسیله پر و خالی شدن انگشتان حرکت می‌کنند. فستو می‌گوید که ساختار این دست رباتیک به آن تا ۱۲ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - درجه آزادی حرکت می‌دهد که نتیجه آن بالا رفتن دقت در کنترل اجسام است.

البته ما هنوز با دیدن این تکنولوژی در کارخانه‌ها و کلاس‌های درس فاصله داریم اما این اتفاق در آینده‌ای نه چندان دور و با بهبود یادگیری ماشین‌ها - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و پیشرفت هوش مصنوعی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - رخ خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone