🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35945.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

امکان نمایش اسناد و سایت های باز شده روی کامپیوتر به مرورگر اج موبایل اضافه شد

تا دقایقی دیگر کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت تحت عنوان Build 2018 آغاز می شود. شرکت آمریکایی در روز نخست روی موضوعاتی مثل هوش مصنوعی، پلتفرم آژور و مرورگر اج تمرکز دارد و روز دوم برای ...

تا دقایقی دیگر کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت تحت عنوان Build 2018 آغاز می شود. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شرکت آمریکایی در روز نخست روی موضوعاتی مثل هوش مصنوعی، پلتفرم آژور و مرورگر اج تمرکز دارد و روز دوم برای سرویس مایکروسافت 365 در نظر گرفته شده است. در کنفرانس امسال ضمناً قرار است جو بلفیوره مدیر ارشد مایکروسافت از یک ویژگی جذاب جدید هم برای کاربران موبایل پرده برداری کند.

اگر به خاطر داشته باشید مایکروسافت سال گذشته در کنفرانس بیلد 2017 از ویژگی موسوم به تایم لاین در ویندوز ۱۰ پرده برداشت، بخش جدیدی که به کاربر امکان می داد آخرین سایت و نرم افزارهایی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - که باز کرده است را مرور کند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

خبر خوشی که امشب برای کاربران مرورگر اج اعلام می شود این است که از این به - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بعد قرار است مرورگر مایکروسافت هم در اندروید و iOS وبسایت هایی که روی کامپیوتر باز کرده اید را در بخش جدیدی به نام تایم لاین نمایش دهد. این ویژگی البته از مدتی پیش روی نسخه موبایل مرورگر اج در حال آزمایش بود اما از امشب به شکل رسمی عرضه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می شود.

کاربران iOS برای این منظور کافی است به بخش تایم لاین در مرورگر اج مراجعه کنند. کاربران اندروید ابتدا لازم است لانچر اندرویدی مایکروسافت را روی تلفن هوشمند خود نصب کنند، اما در عوض یک قابلیت اضافی تر در اختیار دارند، اینکه می توانند فایل های مجموعه نرم افزاری آفیس کامپیوتر شخصی خود را هم با استفاده از گوشی موبایل اجرا کنند.

در ادامه با دیجیاتو همراه شوید تا آخرین اخبار کنفرانس بیلد 2018 و قابلیت های جدید محصولات مایکروسافت را مرور کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone