🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  2. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  5. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44882.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی MSI از لپ تاپ های گیمینگ سری GE و GS با پشتیبانی از واقعیت مجازی

نمایشگاه کامپیوتکس 2017 در حال برگزاری است و شرکت ها در خلال آن به معرفی تازه ترین محصولات خود می پردازند. MSI هم که سابقه درخشانی در تولید لپ تاپ های گیمینگ دارد، در رویداد ...

نمایشگاه کامپیوتکس 2017 در حال برگزاری است و شرکت ها در خلال آن به معرفی تازه ترین محصولات خود می پردازند. MSI هم که سابقه درخشانی در تولید لپ تاپ های گیمینگ دارد، در رویداد مذکور از چهار لپ تاپ تازه با پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از واقعیت مجازی رونمایی کرده است.

ابتدا باید گفت که لپ تاپ های GS63VR و GS73VR دو محصولی هستند که تجربه گیمینگ VR را در قالب فرم فاکتورهای مختلف در اختیار کاربران قرار می دهند.تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گفتنی است مدل GS63VR یک لپ تاپ 15.6 اینچی بوده که - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از منظر طراحی دارای ضخامتی 17.7 میلی متری - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و وزن 1.9 کیلوگرمی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است. - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همچنین باید اشاره کرد که طبق ادعای MSI، گجت مورد بحث از سریع ترین نمایشگر 120 هرتزی در دنیا با زمان پاسخ 3 میلی ثانیه ای برخوردار است. علاوه بر آن از دیگر قابلیت های مورد توجه پنل به کار رفته در GS63VR، پشتیبانی از HDR است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است MSI در - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - محصول مورد اشاره از فناوری «Cooler Boost Trinity» همراه با پنج لوله برای - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - انتقال حرارت و فن های بهبود یافته «Whirlwind Blade» بهره برده تا دمای - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دستگاه با صدایی بسیار کم و به صورت مؤثر کنترل شود.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

محصول GS73VR هم به یک نمایشگر 17 اینچی مجز است که در بدنه ای با ضخامت کم از جنس آلومنیوم برس خورده قرار گرفته. باید گفت که هر دو محصول یاد شده از کیبوردهای «SteelSeries» همراه با پشتیبانی نرم افزاری از «Engine 3» بهره برده و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فناوری صوتی «ESS SABRE HiFi» را نیز به همراه خواهند داشت.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در ادامه هم کمپانی تایوانی دو لپ تاپ GE63VR Raider و GE73VR Raider - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را معرفی نمود که در طراحی آن از اتومبیل های اسپورت الهام گرفته شده است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گفتنی است هر دو لپ تاپ 15 اینچی GE63VR Raider و 17 اینچی GE73VR Raider از چیپ های گرافیکی GTX1070 برخوردار هستند و صفحه نمایش های 120 هرتزی آنها از زمان پاسخ 3 میلی ثانیه ای و پشتیبانی از HDR برخوردار هستند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

دیگر مشخصات و قابلیت های محصولات مورد بحث عبارتند از کیبورد با قابلیت تنظیم نور RGB برای هر کلید، فناوری «Cooler Boost 5» و اسپیکرهای قدرتمند «Dynaudio Giant».

ناگفته نماند هنوز MSI اطلاعاتی در مورد برچسب قیمت محصولات تازه اش را در اختیار علاقه مندان قرار نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هیرسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
عرض ادب روز بخیر میشه بگید شما دور و بر ولی عصر مرند آذربایجان شرقی کار انجام میدید
پاسخ: بله در ولی عصر شهر مرند آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone