🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37680.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوگل مشکل تولید غذای جهان را با هوش مصنوعی حل می کند

هلدینگ آلفابت هم به جمع شرکت های متعددی پیوست که می خواهند مشکل تغذیه جهان و تولید غذا را با استفاده از هوش مصنوعی حل کنند. آزمایشگاه X شرکت مادر گوگل در گفتگوی اختصاصی با ...

هلدینگ آلفابت هم به جمع شرکت های متعددی پیوست که می خواهند مشکل تغذیه جهان و تولید غذا را با استفاده از هوش مصنوعی حل کنند. آزمایشگاه X شرکت مادر گوگل در گفتگوی اختصاصی با نشریه «مرور تکنولوژی MIT» اعلام کرد که این شرکت می خواهد روش هایی را برای بهره گیری از یادگیری ماشین برای - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بهبود وضعیت کشاورزی به کار گیرد.

«آسترو تلر» مدیر این آزمایشگاه می گوید هنوز راهکار مشخص و دقیقی را پیدا نکرده اند، اما او مطمئن است هوش مصنوعی در ترکیب با پهپادها و علوم رباتیک می تواند به حل - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این مشکل کمک شایانی نماید. با استفاده از این فناوری ها می توان عملیات برداشت محصول را بهبود داد یا مزارع را با تغییرات اقلیمی ناگهانی و غیر قابل پیش بینی سازگار کرد.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان

البته نمی توان انتظار تغییرات محسوس و معناداری را در آینده نزدیک داشت. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با این حال می دانیم که آزمایشگاه X معمولاً روی پروژه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های تمرکز می کند که کاملاً عملی بوده و در بازه زمانی منطقی آماده بهره برداری هستند (مانند پروژه لون).

هوش مصنوعی می تواند بازده و حجم تولید محصولات کشاورزی را افزایش دهد

بله، یکی دیگر از غول های تکنولوژی جهان هم هوش مصنوعی و فناوری های وابسته به آن را به عنوان راه حل مشکلات عدیده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جهانی معرفی می کند، هرچند نمی دانیم ایده آل گرایی آزمایشگاه X نتیجه ای را - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در پی خواهد داشت یا خیر. البته باید اشاره کرد که حوزه کشاورزی یکی از بهترین زمینه ها برای هوش مصنوعی به شمار می رود. اتلاف - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - محصولات کشاورزی معضل بزرگیست و طبق - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اعلام سازمان ملل، 20 الی 40 درصد تولیدات در هر - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سال به خاطر آفات و بیماری های مختلف از بین می روند، ضمن اینکه بازده محصول و کیفیت آن هم هنوز در سطح مطلوبی قرار ندارد.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان

شاید هوش مصنوعی نتواند اتلاف محصول را کاهش دهد، اما می تواند در زمینه افزایش حجم و کمیت تولید نقش بسزایی را ایفا کند. البته اینکه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر علی آباد کتول استان گلستان - افزایش تولید به رفع معضل سوء تغذیه و افزایش کیفیت زندگی ساکنین مناطق دورافتاده و محروم جهان می شود یا خیر هم سؤال مهمیست که باید در زمان مقتضی به آن پاسخ داده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone