🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت بعد ازاتمام کار داخل ظرفشویی آب جمع می شود؟
    پاسخ: در حالت کلی جمع شدن میزان کمی از آب در ظرفشویی عادی است . اما بیش از اندازه بودن آن می تواند عوامل مختلفی داشته باشد
  2. سوال: چرا آب از ظرفشویی بیرون می ریزد؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  4. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37675.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوگل پلتفرم تصاویر گیف Tenor را به تصاحب خود درآورد

گوگل ساعاتی پیش در وبلاگ رسمی خود اعلام نمود که پلتفرم تصاویر گیف Tenor را خریداری کرده است. به لطف این خرید، حالا گوگل می‌تواند راحت تر از گذشته تصاویر گیف را به نتایج جستجوی ...

گوگل ساعاتی پیش در وبلاگ رسمی خود اعلام نمود که پلتفرم تصاویر - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گیف Tenor را خریداری کرده - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - است. به لطف این خرید، حالا گوگل می‌تواند راحت تر از گذشته تصاویر گیف را به نتایج جستجوی خود و سرویس هایی مثل جی‌بورد بیاورد.

Tenor همان پلتفرمی است که فیسبوک از آن برای ارسال تصاویر گیف در سرویس مسنجر خود استفاده می کند، بنابراین مشخص نیست که حالا با خریداری شدن این سرویس توسط گوگل، آیا فیسبوک ناچار به کنار گذاشتن این سرویس خواهد شد یا خیر.

با این وجود از پست وبلاگی گوگل می توان این گونه برداشت کرد که Tenor در عین خریداری شدن همچنان به عنوان یک - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برند مجزا به کار خود ادامه خواهد داد و گوگل هم در این راه برای یافتن محتوا و شرکای جدید به این سرویس کمک خواهد کرد.

کتی ادواردز، سرپرست مهندسین گوگل در یک پست وبلاگی ضمن تأیید این موضوع به این نکته اشاره کرده که در آینده کاربران باید انتظار دیدن تصاویر گیف - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بیشتری در سرویس های گوگل داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone