🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  2. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  4. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37667.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

افزایش چشمگیر امنیت ویندوز 10 در مقایسه با نسخه های قبلی

بر اساس تحقیقات یک موسسه امنیتی میزان مقاومت ویندوز 10 در برابر بدافزارها نسبت به نسخه های قبلی به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است. کمپانی مایکروسافت اغلب ادعا می کند ویندوز 10 ایمن ترین ...

بر اساس تحقیقات یک موسسه امنیتی میزان مقاومت ویندوز 10 در برابر بدافزارها نسبت به نسخه های قبلی به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده است.

کمپانی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مایکروسافت اغلب ادعا می کند ویندوز 10 ایمن ترین نسخه سیستم عامل این کمپانی است و از کاربران در برابر حملاتی که نسخه های قبلی را به مخاطره می انداخت، کاملا محافظت می کند. کمپانی امنیتی Webroot برای بررسی این مساله میزان نفوذ نرم افزارهای مخرب را در سیستم هایی که - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از آنتی ویروس Webroot - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - استفاده می کنند، با هم مقایسه کرده است.

نتایج به دست آمده نشان می دهد به صورت میانگین سیستم های بهره مند از ویندوز 10 دارای 0.04 بدافزار بوده اند در حالی که - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این میزان - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برای سیستم های دارای - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - ویندوز هفت 0.08 بوده است.

بر این اساس از تمام فایل هایی که به عنوان بدافزار شناسایی شده اند 15 درصد به ویندوز 10 و 65 درصد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به ویندوز 7 مربوط می شود که حاکی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از تفاوتی فاحش در این زمینه است.تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربینسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت برای کاربران عادی نیز امنیت بیشتری را به ارمغان آورده و نرخ بدافزارها را از 0.16 ویندوز 7 به - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 0.07 رسانده است.

این تحقیق نشان می دهد در سال 2017 سهم کاربران ویندوز 10 از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کل پلتفرم ویندوز با افزایش 7 درصدی به 72 درصد رسیده و در همین زمان سهم  ویندوز 7 تا 15 درصد کاهش پیدا کرده است.

به نظر می رسد کاربران نیز متوجه تفاوت امنیت در این دو نسخه شده اند چرا که مایکروسافت هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد که بیش از 50 درصد از کاربران سازمانی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آنتی ویروس پیش فرض ویندوز  با عنوان Windows Defender استفاده می کنند در حالی که این میزان برای ویندوزهای 7 و 8 تنها - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 18 درصد - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone