🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  2. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37661.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مرورگر اج برای آیپد و تبلت های اندرویدی منتشر شد

مایکروسافت که در روزهای گذشته نسخه بتای مرورگر اج را برای آیپد ارائه کرده بود، حالا نسخه اصلی آن را برای تبلت های اندرویدی و آیپد منتشر کرده است. این کمپانی عمدتا روی سازگاری واسط ...

مایکروسافت که در روزهای گذشته نسخه بتای مرورگر اج را برای آیپد ارائه کرده بود، حالا نسخه اصلی آن را برای تبلت های اندرویدی و آیپد منتشر کرده است.

این کمپانی عمدتا روی سازگاری واسط - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کاربری با سایز بزرگتر نمایشگر در تبلت ها متمرکز بوده و قابلیت هایی مثل تغییر تم روشن به تیره، ادامه وبگردی در کامپیوتر و «نمای خواندن» که صرفاً - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بر محتوای متنی و تصاویر مرتبط به صفحات متمرکز است را نیز در اختیار کاربران قرار می - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دهد.

با این حال اپلیکیشن آیپد تا حدودی ساده تر است، برای مثال مایکروسافت قابلیت جداسازی صفحهiOS 11 را در آن قرار نداده و از اینرو نمی توانید مروگر را در کنار - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اپ های دیگر اجرا کنید. پسوردهای ذخیره شده و لیست خواندن ویندوز 10 نیز به لطف این اپلیکیشن به آیپد منتقل می شوند.تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقیبرای نصب - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آخرین نسخه مروگر اج سازگار با آیپد می توانید به اپ استور و برای دانلود نسخه سازگار با تبلت های اندرویدی به پلی استور مراجعه نمایید.

این کمپانی در آبان ماه نسخه ویژه iOS را منتشر کرده بود که پس از چهار ماه قابلیت های گسترده ای از جمله پشتیبانی از تاچ سه بعدی، جستجوی محتوا در صفحات و امکان اشتراک گذاری لینک از اپلیکیشن های دیگر به آن اضافه شد و احتمالا در ماه های آتی امکانات بیشتری نیز به تبلت ها خواهند آمد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone