🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37672.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شکایت سه کاربر آمریکایی از فیسبوک برای جمع‌آوری اطلاعات تماس و پیام‌ها

فیسبوک این روزها تاریک‌ترین و پر‌استرس‌ترین دوران کاری خود را سپری می‌کند. همانطور که می‌دانید چندی پیش شواهدی منتشر شد که نشان می‌داد دو سرویس فیسبوک مسنجر و مسنجر لایت، اطلاعات خصوصی کاربران اندروید از ...

فیسبوک این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - روزها تاریک‌ترین و پر‌استرس‌ترین دوران کاری خود را سپری می‌کند. همانطور - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - که می‌دانید چندی پیش شواهدی منتشر شد که نشان می‌داد دو سرویس فیسبوک مسنجر و مسنجر لایت، اطلاعات خصوصی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - کاربران اندروید از جمله تاریخچه پیام‌ها و تماس‌های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - آنان را برای خود ذخیره می کنند.

به عقیده فیسبوک، این موضوع به صورت پنهانی و بدون جلب رضایت کاربر اتفاق نمی‌افتد. غول شبکه‌های اجتماعی در دفاع - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - از این اقدام اعلام کرده که این اطلاعات فقط در حالتی ذخیره می‌شوند که کاربران در دسترسی‌های اندروید، مجوز دسترسی به دفترچه تلفن را برای فیسبوک صادر کرده باشند. در غیر این صورت هیچ اطلاعاتی در اپلیکیشن ذخیره نخواهد شد.

اما به نظر می‌رسد که این توضیح برای بعضی کاربران ابدا قانع‌کننده نبوده است. به گزارش رویترز، اخیرا سه نفر از کاربران آمریکایی فیسبوک مسنجر به خاطر نقض حریم خصوصی و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - جمع آوری تاریخچه تماس‌ها و پیام‌ها از غول شبکه‌های اجتماعی شکایت کرده اند.

این شکایت در دادگاه فدرال ناحیه شمالی ایالت کالیفرنیا و از طرف کلیه کاربرانی که قربانی نقض حریم خصوصی شده‌اند، به ثبت رسیده و در آن برای خسارت وارده درخواست غرامت شده است. با این وجود، قاضی پرونده هنوز مشغول بررسی ابعاد مختلف موضوع است تا در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد قربانیان، بتواند به پرونده در قالب یک دعوای صنفی رسیدگی کند.

فیسبوک در مقام دفاع اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - تا‌کنون هیچ کدام از اطلاعات مربوط به تماس و پیام‌های جمع‌آوری شده از دیوایس‌های اندرویدی را به جایی نفروخته و هرگز به پیام‌های متنی مردم به طور مستقیم دسترسی نداشته است.

با این وجود باید - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نمک آبرود استان مازندران - منتظر ماند و دید که اوضاع در ادامه چگونه پیش خواهد رفت و در نهایت پیروز این پرونده کدام طرف خواهد بود: بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا، یا کاربرانی که اعتقاد دارند حقوق‌شان در حریم شخصی به طور آشکار پایمال شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone