🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37674.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

لوازم جانبی آی‌مک پرو با رنگ اسپیس‌ گری حالا به طور مجزا قابل خریداری است

با داشتن یک نمایشگر ۲۷ اینچی 5K، پردازنده ای تا سقف ۱۸ هسته و ۱۲۸ گیگابایت رم، شکی نیست که آی‌مک پرو اپل یکی از قدرتمندترین و ارزشمندترین رایانه های آل‌ این وان موجود در ...

با داشتن یک نمایشگر ۲۷ اینچی 5K، پردازنده ای تا سقف - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ۱۸ هسته و ۱۲۸ گیگابایت رم، شکی نیست که آی‌مک پرو اپل یکی از قدرتمندترین و ارزشمندترین رایانه های آل‌ این وان موجود در بازار است. اما در کمال تعجب، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جذاب‌ترین خصوصیت این رایانه مشخصات سخت افزاریش نیست، بلکه رنگ خاکستری اسپیس گری آن است که در طراحی لوازم جانبی این رایانه به کار گرفته شده.

کیبورد، ماوس و ترک پد اسپیس گری آی‌مک پرو تا پیش از این به عنوان گزینه هایی اختیاری همراه با این رایانه به فروش می - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رسیدند. اما آنقدر در چشم طرفداران اپل جذاب ظاهر شده اند که این روزها در فروشگاه هایی مثل eBay، با ده برابر قیمت اصلی به فروش گذاشته شده و کاربران هم برای خرید آن ها - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سر و دست می شکنند.

 

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیاگر شما هم جزو علاقه مندان لوازم جانبی اسپیس گری آی‌مک پرو هستید و نمی خواهید که برای داشتن شان پول اضافه بدهید، خبر خوبی برایتان داریم. اپل به تازگی امکانی فراهم کرده که ماوس، کیبورد و ترک پد آی‌مک پرو را به طور مجزا و با قیمت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کارخانه ای از فروشگاه آنلاین - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اپل خریداری کنید.

هر سه محصول نسبت به نمونه های نقره ای رنگ شان ۲۰ دلار گران تر قیمت گذاری شده اند. Magic Keyboard و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - Magic Trackpad 2 با رنگ اسپیس گری، هر دو ۱۵۰ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دلار قیمت دارند و Magic Mouse 2 را می توانید با قیمت ۹۹ دلار از فروشگاه اپل سفارش بدهید.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اگر‌چه این قیمت‌ها برای لوازم جانبی یک رایانه نسبتا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بالاست، اما حداقل لازم نیست که برای در اختیار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داشتن شان حتما یک آی‌مک پرو هم بخرید یا در eBay چندین برابر ارزش این دیوایس ها پول بپردازید.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از این محصولات، می توانید همین حالا به فروشگاه اپل مراجعه نمایید.

- تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone