🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  3. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37665.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هواوی موبایل اقتصادی Y7 پرایم 2018 را با نمایشگر فول ویو معرفی کرد

هواوی دیروز پرچمداران جدیدش یعنی P20 و P20 پرو را به همراه موبایل لوکس Mate RS پورشه دیزاین معرفی کرد و حتی میان رده وابسته به این خانواده یعنی P20 لایت را هم به نمایش ...

هواوی دیروز پرچمداران جدیدش یعنی P20 و P20 پرو را به همراه موبایل لوکس Mate RS پورشه دیزاین معرفی کرد و حتی میان رده وابسته - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به این خانواده یعنی P20 لایت را هم به نمایش گذاشت. حالا برای افرادی که از عهده پرداخت های چند میلیونی برای خرید موبایل بر نمی آیند، شاهد عرضه محصول اقتصادی Y7 پرایم (مدل 2018) هستیم.

اولین نکته ای که به ذهن می آید، طراحی کاملاً آشنای این محصول است که با آنر 9 لایت مو نمی زند. هواوی به ارائه محصولاتی با طراحی مشابه، سخت افزار کم و بیش یکسان و حتی عرضه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - یک موبایل با چند نام - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مختلف علاقه زیادی پیدا کرده و دیگر به سختی می توان میان رده های این شرکت را از یکدیگر - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - تشخیص داد.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی

هواوی Y7 پرایم (مدل 2018) همانند میان رده های متعدد این شرکت از نمایشگر عریض 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 بهره می برد، اما این بار به خاطر کاهش هزینه ها شاهد پنلی با رزولوشن اچ دی (720×1440 پیکسل) هستیم. خوشبختانه بریدگی عذاب آور بالای نمایشگر که چند وقتیست به دنیای موبایل راه یافته در Y7 جدید هواوی دیده نمی شود.

این تلفن همراه - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - به دوربین دوگانه هم مجهز است، یعنی یک دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی به همراه حسگر ثانویه 2 مگاپیکسلی که وظیفه عمق سنجی و ایجاد افکت بوکه را بر عهده دارد. هواوی همچنان اصرار دارد این ماژول را دوگانه بنامد و تمام میان رده هایش را به آن مجهز کند، حال اینکه در دنیای واقعی و به دور از تبلیغات، حسگر ثانویه 2 مگاپیکسلی ارزش افزوده چندانی به همراه ندارد. برای ثبت سلفی در Y7 پرایم 2018 یک دوربین 8 مگاپیکسلی را - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در اختیار دارید.

تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی

هواوی این بار دست از سر چیپست Kirin 659 برداشته و از چیپ اقتصادی کوالکام یعنی اسنپدراگون 430 به همراه 3 گیگابایت حافظه رَم و 32 گیگابایت حافظه داخلی در Y7 پرایم 2018 استفاده کرده است. این چیپست با هشت هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز، از عهده اجرای کارکردهای ابتدایی و روزمره یک اسمارت فون بر می آید. درگاه کارت حافظه اختصاصی با پشتیبانی از حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت هم در این دستگاه وجود دارد.

هواوی Y7 پرایم 2018 به اندروید اوریو و رابط کاربری EMUI 8 مجهز شده و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار دارد که نسبت به نسل قبلی افت قابل توجهی داشته. این محصول در رنگ های مشکی، آبی و طلایی به زودی در بازارهای خاص از جمله چین، هند و احتمالاً کشورمان - تعمیرات ظرفشویی پاکشوما در شهر نقده استان آذربایجان غربی - عرضه می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone