🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  2. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  3. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  4. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37678.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مرکز ماهر: روبیکا حریم خصوصی کاربران را نقض نمی‌کند

در روزهای گذشته امنیت یک اپلیکیشن اندرویدی چند رسانه‌ای به نام روبیکا که اتفاقاً به شکل مداوم از طریق صدا و سیما تبلیغ می‌شود، از طریق یک کارشناس امنیتی زیر سوال رفت. با پیگیری وزیر ...

در روزهای گذشته امنیت یک اپلیکیشن اندرویدی چند رسانه‌ای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به نام روبیکا که اتفاقاً به شکل مداوم از - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - طریق صدا و سیما - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تبلیغ می‌شود، از طریق یک کارشناس امنیتی زیر سوال رفت. با پیگیری وزیر ارتباطات، حالا مرکز ماهر، وابسته به وزارت ارتباطات خبر می‌دهد که این نرم‌افزار حریم خصوصی کاربران را نقض نمی‌کند.

کاربری در توییتر به نام «Kevin Miston» که - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - یک کارشناس امنیتی است، مبحثی را در مورد امنیت روبیکا و کدهایی که از سورس تلگرام در آن وجود دارد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مطرح کرد. او - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با منشن کردن وزیر ارتباطات خبر داد این نرم‌افزار شناسنامه معتبری ندارد و امکان دارد سازندگان آن بتوانند به محتوای تلگرام کاربران دسترسی داشته باشند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

حساسیت در مورد امنیت کاربران روبیکا زمانی افزایش پیدا کرد که مشخص شد این نرم‌افزار، به عنوان یک کیف پول و همچنین بستری برای پرداخت قبوض هم فعالیت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می‌کند و در صورت نداشتن شناسنامه و امنیت تایید شده، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می‌تواند فارغ از حریم خصوصی کاربران، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مالی کاربران هم دسترسی داشته باشد.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

آذری جهرمی، همان - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - روز موضوع را پیگیری کرد و پاسخ روبیکا را به توییت خود ضمیمه نمود. با این حال خبر داد که موضوع از طریق «مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه‌ای»، موسوم به «مرکز ماهر» پیگیری خواهد شد.

حالا پس از دو روز از گذشت این موضوع، مرکز ماهر هم نتیجه تحقیقات خود را منتشر کرده و خبر می‌دهد که روبیکا حریم خصوصی کاربران را نقض نمی‌کند. مرکز ماهر آخرین نسخه به شماره ۱.۰.۸ را مورد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بررسی قرار داده است:

«مشاهده شد کدهای منبع نسخه اندرویدی تلگرام بصورت کامل در این نرم افزار قرار گرفته است. دلیل این امر استفاده از واسط گرافیگی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مبتنی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بر Fragments پیاده سازی شده در نرم افزار تلگرام بوده و بخش عمده باقی مانده اساسا بی استفاده مانده است. از نظر عملکردی نیز قابلیت های شبکه های اجتماعی مشابه تلگرام در این نرم افزار پیاده سازی نشده است - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - و صرفا خدمات ارائه شده توسط این اپلیکیشن براساس قابلیت - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - WebView اندروید و شامل ارائه محتوای شماری از وب سایت ها است.»

مرکز ماهر در ادامه به صراحت عنوان - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می‌کند که این نرم افزار دسترسی به محتوای اطلاعات سایر اپلیکیشن ها از جمله تلگرام را ندارد: «اساسا با توجه به تکنولوژی application security sandbox سیستم عامل اندروید، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اجرای اپلیکیشن ها در فضایی ایزوله انجام شده و برنامه ها امکان دسترسی مستقیم - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به داده های یکدیگر را ندارند.»

در انتها مرکز ماهر خبر می‌دهد که سایر کدهای نسخه اندرویدی تلگرام که در روبیکا قرار گرفته‌اند، اضافه و قابل حذف هستند، چرا که نسخه مورد بررسی اساسا قابلیت شبکه اجتماعی یا پیام رسان نظیر تلگرام را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ارائه نمی‌کند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

نظریه مرکز ماهر با - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - توضیحی که یکی از توسعه‌دهندگان روبیکا در توییتر - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - منتشر کرده تطابق دارد. «فراز خوانساری» در این باره نوشته است: «به دلیل کمبود - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - وقت فرصت حذف قسمت های اضافی کد تلگرام که نیازی نبود رو نداشتیم. که در ورژن بعدی حذف خواهند شد. از لحاظ فنی هم هیچ اپی امکان دسترسی به هیچ قسمت تلگرام شما رو - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نداره. و تنها درصورتی که دسترسی به حافظه داشته باشه به فایل های دانلود شده ی تلگرام میتونه دسترسی داشته باشه.»

با اینکه توضیحات در مورد وجود کدهای تلگرام در اپلیکیشن روبیکا منطقی به نظر می‌رسند، اما هنوز برخی از پرسش‌هایی که مطرح شده بود، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - باقی مانده‌اند. پرسش‌هایی نظر اینکه چرا سایت این اپلیکیشن فاقد نماد اعتماد الکترونیکی است، و همچنین نبود یک شناسنامه معتبر برای خود اپلیکیشن.

- تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone