🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17412.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

فشار اتحادیه اروپا بر اپل برای فراهم کردن امکان استفاده اپ‌های پرداخت از NFC

آیفون‌ها و اپل واچ به چیپ NFC برای پرداخت‌ها مجهز شده‌اند، اما تنها با اپل پی می‌توان از آن‌ استفاده کرد، موضوعی که شاید اتحادیه اروپا با قوانین جدیدی آن را تغییر دهد. چندین بانک ...

آیفون‌ها - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران - و اپل واچ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران - به چیپ NFC برای پرداخت‌ها مجهز شده‌اند، اما تنها با اپل پی می‌توان از آن‌ استفاده کرد، موضوعی که شاید اتحادیه اروپا با قوانین جدیدی آن را تغییر دهد.

چندین بانک - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران - در اروپا - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران - از محدویت‌های دسترسی به چیپ NFC آیفون‌ها و اپل واچ شکایت کرده‌اند و اتحادیه اروپا پرونده ضدانحصار جدیدی علیه اپل را مدنظر قرار دارد که طی آن، اپل مجبور می‌شود دسترسی اپ‌های دیگر را به این چیپ‌ها فراهم کند و اجباری برای استفاده از اپل پی نخواهد بود.

چیپ NFC مورد استفاده در گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند اپل توسط ترمینال‌های پرداخت خوانده می‌شوند و امکان انجام فرایند پرداخت را فراهم می‌کنند. - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران - در حالت کلی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران - هر بانک یا اپ مالی می‌تواند از این چیپ برای انجام تراکنش‌های مالی استفاده کند، با این حال اپل در این زمینه محدودیت اعمال کرده و پرداخت‌ها تنها از طریق اپل پی قابل انجام خواهند بود.

این محدودیت باعث شده که اپل بخش اندکی از هر تراکنش را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران - به حساب خود واریز کند که همین موضوع، شکایت بانک‌ها را در پی داشته است.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران

سال گذشته میلادی رگورلاتور ضد انحصار اتحادیه اروپا یک تحقیق درباره محدودیت دسترسی به چیپ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران - NFC از سوی اپل را شروع کرد که طبق گزارشی جدید، بخشی از یک قانون محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد اتحادیه اروپا قوانین جدیدی را درنظر دارد که طبق آن‌ها، اپل باید امکان دسترسی رقبا به فناوری پرداخت درون آیفون‌ها را فراهم کند. این قوانین جدید سازندگان دستگاه‌های موبایل را اعمال محدودیت برای دسترسی به چیپ NFC منع می‌کند.

در نوامبر سال گذشته میلادی پارلمان - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران - آلمانی قانونی را تصویب کرد که اپل را مجبور می‌کند دسترسی به چیپ‌ NFC را برای کمپانی‌های شخص ثالث فراهم کند:

«یک کمیته پارلمانی آلمان در یک جلسه دیرهنگام در شب چهارشنبه، به صورت غیرمنتظره به قانونی رای داد که این غول فناوری را مجبور می‌کند اپل پی را در اختیار تامین‌کنندگان رقیب در آلمان قرار دهد. این موضوع به صورت یک اصلاحیه در قانون ضد پولشویی که به صورت کامل توسط مجلس تصویب شده، قرار می‌گیرد. این قانون که در آن بطور خاص از اپل نام برده نشده، اپراتورهای زیرساخت پول - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران - الکترونیکی را مجبور می‌کند که با دریافت هزینه معقولی، امکان دسترسی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گلوگاه استان مازندران - برای رقبا را فراهم کنند.»

در حال حاضر اپل و اتحادیه اروپا نسبت به این گزارش واکنشی از خود نشان نداده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone