🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14708.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر Mini-LED تیر ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد

پیش از اینکه اپل از نسل جدید تبلت‌های آیپد پرو رونمایی کند، گزارش‌ها به کمبود مدل ۱۲.۹ اینچی این سری اشاره کرده بودند و حالا آن‌ها به حقیقت پیوسته‌اند، چرا که آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی ...

پیش از اینکه اپل از نسل جدید تبلت‌های آیپد پرو رونمایی کند، گزارش‌ها به کمبود مدل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان - ۱۲.۹ اینچی این سری اشاره کرده بودند و حالا آن‌ها به حقیقت پیوسته‌اند، چرا که آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر Mini-LED در تیر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان - ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

زمان احتمالی برای عرضه مدل ۱۲.۹ اینچی تیر ماه (ژوئیه) اعلام شده، البته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان - بالاترین مدل آن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان - با ۲ ترابایت حافظه داخلی را می‌توان برای دریافت در خرداد ماه (ژوئن) سفارش داد.

مدل‌های مجهز به ۱۲۸، ۲۵۶، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان - ۵۱۲ گیگابایت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان - و ۱ ترابایت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی با نمایشگر Mini-LED در بازه زمانی ۳ تا ۱۷ تیر ماه در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان - اختیار خریداران قرار می‌گیرند. با این وجود بالاترین مدل با ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی که ۲۴۰۰ دلار قیمت دارد، در فاصله ۱۲ خرداد تا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان - ۱۹ خرداد عرضه خواهد شد.

پیش فروش نسل جدید آیپد پرو به تازگی شروع شده و با وجود تاخیر در عرضه مدل ۱۲.۹ اینچی، نسخه ۱۱ اینچی در ۶ خرداد در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این تاریخ‌ها در حالی اعلام شده که گزارش‌ها در گذشته از عرضه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان - این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان - محصولات در تاریخ ۳۱ اردیبهشت خبر داده بودند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان

برخی مدل‌های آی‌مک جدید در تاریخ ۳۱ اردیبهشت در اختیار خریداران قرار می‌گیرند، البته برای دسترسی به مدل‌های گران‌تر کاربران باید مدل زمان بیشتری منتظر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان - بمانند.

آیپد‌ها و آی‌مک جدید اپل از چیپ M1 بهره می‌برند که در گذشته شاهد استفاده از آن در مک‌بوک‌ها و مک مینی بودیم. نسل جدید آیپد پرو از ارتباط تاندربولت پشتیبانی می‌کند و دوربین سلفی بهبودیافته دارد، با این حال مشکل اصلی مربوط به کمبود - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر سیاهکل استان گیلان - نمایشگر Mini-LED می‌شود.

در کنار کمبود، این پنل قیمت بالایی هم دارد. در صورتی که این نمایشگر دچار مشکل شود یا بشکند، کاربران برای تعویض آن باید ۶۹۹ دلار هزینه کنند. البته اگر کاربران عضو سرویس +AppleCare باشند، نیازی به پرداخت چنین هزینه‌ای ندارند. قیمت این سرویس برای دو سال برابر ۱۴۹ دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone