🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37681.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بریدگی نمایشگر هواوی P20 قابل حذف است

هواوی P20 و P20 پرو مانند بیشتر موبایل‌هایی که در ماه‌های اخیر معرفی شده‌اند، از بریدگی نمایشگر برخوردار هستند تا سازنده بتواند بیشترین فضای ممکن را به صفحه نمایش اختصاص دهد. اما اگر از دیدن ...

هواوی P20 و P20 پرو مانند بیشتر موبایل‌هایی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که در ماه‌های اخیر معرفی شده‌اند، از بریدگی نمایشگر برخوردار هستند تا سازنده بتواند بیشترین فضای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ممکن را به صفحه نمایش اختصاص دهد. اما اگر از دیدن این قسمت سیاه‌رنگ در بالای نمایشگر لبه تا لبه‌ی دستگاه رضایت ندارید، می‌توانید آن را به شکل نرم‌افزاری حذف کنید.

راهکاری که هواوی برای اینکار در نظر گرفته، ساده است. آنطور که در نگاه نزدیک «اندروید پلیس» به P20 مشخص شده، در منوی تنظیمات دستگاه، قسمتی به نام Notch - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن، انتخاب کنید که ظاهر قسمت بالای نمایشگر به شکلی باشد که با بریدگی همراه شود و یا یک - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نوار مشکی در دو سوی آن قرار گیرد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و یک نوار یک دست سیاه‌رنگ در بالای نمایشگر خودنمایی کند. مانند موبایل‌های قدیمی‌تر. این قسمت همان‌طور که در تصویر فوق می‌بینید، باز هم دربرگیرنده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نوتیفیکیشن‌ها، ساعت و نشان‌گر باتری خواهد بود.

اولین موبایلی که به همراه بریدگی نمایشگر وارد بازار شد، اسنشال فون، ساخته‌ی «اندی رابین» بود؛ شخصی که عنوان «پدر اندروید» را یدک می‌کشد. پس - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از آن اپل هم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تصمیم گرفت در آیفون X از همین راهکار استفاده کند و سنسورهای مختلف از جمله Face ID را در این محل قرار دهد. ایسوس با ذن‌فون ۵ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - هم به سراغ این راهکار رفت و «اریک چن»، معاون ارشد ایسوس در گفتگو با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دیجیاتو در بارسلون خبر داد که برای افزایش اندازه نمایشگر موبایل‌ها، راه دیگری وجود ندارد و این مسیری است که بالاخره همه شرکت‌ها طی خواهند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کرد.

حالا هواوی هم در همین - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مسیر قرار گرفته اما با یک تکنیک نرم‌افزاری که به نظر می‌رسد خوب هم کار می‌کند، این انتخاب را به کاربر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - می‌دهد که آن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را در جای خود باقی بگذارد و یا در صورت عدم تمایل، آن را مخفی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone