🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40554.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

آخرین تصاویر میت 10 و میت 10 پرو هوآوی تنها چند ساعت پیش از رونمایی [به روز رسانی]

تا ساعاتی دیگر هوآوی از موبایل های پرچمدار سری میت 10 رونمایی خواهد کرد. تا کنون اطلاعات زیادی از این اسمارت فون ها منتشر شده است که شامل عکس های فاش شده توسط افشاگر معروف، ...

تا ساعاتی دیگر هوآوی از موبایل های پرچمدار سری میت 10 رونمایی خواهد کرد. تا کنون اطلاعات زیادی از این اسمارت فون ها منتشر شده است که شامل عکس های فاش شده توسط افشاگر معروف، «ایوان بلس» و نیز تصاویر زنده از میت 10 پرو است. حالا عکس هایی از میت 10 و میت 10 پرو منتشر شده که کمی گیج کننده به نظر می رسند.

گفتنی است این نمونه ها در واقع ماکت هایی از خانواده میت 10 هستند و همان طور که مشخص است، دو نمونه سمت چپ Mate 10 و نمونه سمت راست، Mate 10 Pro هستند. نکته عجیب این است - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - که بر اساس این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - تصویر، میت 10 ممکن است دو نسخه با ظاهری متفاوت داشته باشد: یک مدل بهره مند از حسگر اثر انگشت در پایین نمایشگر (نمونه میانی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - در تصویر) - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - و دیگری بدون این این حسگر (نمونه سمت چپ). همچنین تصویر میت 10 پرو، حاشیه های باریک نمایشگر آن که قبلاً در خبر ها منتشر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - شده بود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - را تأیید می کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران
تصویر بخش پشتی دو نمونه میت 10 و یک نمونه میت 10 پرو

عکس های منتشر شده از بخش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - پشتی این سه نسخه نیز، مؤید وجود حسگر اثر انگشت در پشت Mate 10 Pro است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران
تصویری که نشان می دهد میت 10 پرو - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - ممکن است از حسگر اثر انگشت بی بهره باشد.

از سوی دیگر دیروز تصویری از میت 10 پرو منتشر شده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - بود که از عدم وجود حسگر اثر انگشت در بخش پشتی و نیز پنل جلویی این اسمارت فون حکایت می - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - کرد.

در ادامه می توانید سایر تصاویر منتشر شده را مشاهده نمایید:

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران

 

به روز رسانی:

به تازگی تصاویر جدیدی از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - میت 10 به همراه جعبه آن منتشر شده که اطلاعاتی در مورد برخی از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - مشخصات آن را در اختیارمان می گذارد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران

همان طور که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - در این تصویر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - نیز مشاهده می شود، میت 10 از حسگر اثر انگشت در بخش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - پایینی نمایشگر برخوردار است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران

این اسمارت فون همچنین با اندروید 8 ارائه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - می شود و از چیپست کایرین 970، 4 گیگابایت رم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران - و حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره می برد و رزولوشن نمایشگر نیز 1920 در 1080 پیکسل است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران

یکی از این تصاویر نیز نتایج تست Geekbench را نمایش می دهد. میت 10 در تست تک هسته ای امتیاز 1941 و در تست چند هسته ای امتیاز 6339 را کسب کرده.

در ادامه می توانید سایر تصاویر این تلفن هوشمند را مشاهده نمایید:

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر پل سفید استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کوشانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ مرکز شما دور و بر روستای شورمست پل سفید برای مایکروفر استیل البرز تعمیرکار داره.
پاسخ: بله در روستای شورمست شهر پل سفید خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر فاتح نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
عالی بود! شرکت تعمیرچی با کمال دقت و حرفه‌ایتان، مایکروفر استیل البرز MS251 من را در شهر پل سفید منطقه چهار راه ولیعصر تعمیر کردید. خیلی خوشحالم که مشتری شما بودم، خدمات شما بسیار عالی بود و من به شدت از آنها رضایت داشتم. با تشکر از شما



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone