تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40377.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گفتگو با مدیر تیم Made For Google؛ خداحافظی با محصولات جانبی بی کیفیت

کمپانی های بزرگ در حوزه سخت افزار این روزها رقابت بسیار فشرده ای را برای کسب درآمد بیشتر و سهم بزرگتری از بازار تجربه می کنند و همه این موفقیت ها به دست نمی آید ...

کمپانی های بزرگ در حوزه سخت افزار این روزها رقابت بسیار فشرده ای را برای کسب درآمد بیشتر و سهم بزرگتری از بازار تجربه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می کنند و همه این موفقیت ها به دست نمی آید مگر به وسیله ارائه محصولات با کیفیت به صورت روتین.

گوگل با معرفی برند پیکسل قصد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دارد تا سرعت بیشتری به رقابت با اپل و سامسونگ در فضای موبایل داده و جدی تر به تولید محصولات با کیفیت با برند مخصوص به خود بپردازد.

و طبیعتا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هیچ موبایلی نیست که این روزها - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نیازمند به محصولی جانبی نباشد. یک کابل شارژ، یک هندزفری یا ایرباد خوب یا یک کیس برای حفاظت از دستگاه.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

شرکت هایی نظیر اپل در تولید چنین محصولاتی نیز بسیار محافظه کارانه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عمل می کنند و پیش از ارائه محصولی مرتبط با موبایل هایشان به بازار مطمئن - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می شوند که آن ابزار خاص از لحاظ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کیفیت درجه یک است.

گوگل نیز با همین هدف حالا برنامه Made For Google یا «ساخته شده برای گوگل» را از اکتبر امسال راه اندازی کرده تا با همکاری ۲۵ شرکت معتبر بین المللی به تولید محصولات جانبی با تاییدیه مخصوص بپردازد.

در ادامه مصاحبه وبسایت اندروید آوتوریتی را با بلید اولسن، رهبر تیم «ساخته شده برای گوگل» می خوانید.


تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

پرسش: دو سال پیش، تعداد زیادی از کابل های یو اس بی مدل C بی کیفیت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عرضه شد که برای شارژ کردن دستگاه ها مناسب نبودند. اگرچه گوگل آن زمان Benson Leung را داشت که جلوی مشکلات را بگیرد ولی حضور وی راه حل دائمی نبود. آیا گوگل به این منظور برای تولید محصولات جانبی با کیفیت برنامه Made For Google را راه انداخته یا پیش از آن هم چنین برنامه ای در دستور کار بود؟ و اینکه با وجود MFG آیا Benson Leung هنوز سر کار است؟

پاسخ: ما تست کوچکی برای Made For Google در سال ۲۰۱۶ با تعداد اندکی از شرکا برای پیکسل داشتیم. ما متوجه نیاز واضحی برای داشتن اکوسیستم محصولات جانبی برای پیکسل و دیگر محصولات سخت افزاری گوگل شدیم. این برنامه به ما کمک کرد تا محصولات با کیفیتی ارائه کنیم و در زمان ارائه دیوایس های خودمان آن ها را داشته باشیم. این در نهایت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به همکاری دو جانبه با شرکا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - برای تولید تجربه ای عالی برای کاربران باز می گردد. بنسون - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - هنوز هم هست و متخصص USB-C شده. بنسون و بسیاری دیگر از مهندسان در گوگل - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مشغول ساخت و آزمایش محصولات Made For Google هستند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

پرسش: آیا گوگل هیچ یک از محصولات Made For Google را تضمین می کند؟

پاسخ: استفاده از برچسب Made For به معنای آن است که محصول مورد نظر توسط یکی از شرکای ما برای استفاده روی یک سری محصولات خاص گوگل طراحی شده و گواهی همخوانی با استانداردهای گوگل را کسب کرده. گوگل مسئول عملکرد این محصولات یا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کارکردشان روی دیگر محصولات و موارد این چنینی نیست.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

پرسش: اپل برنامه MFI را برای کابل های لایتنینگ راه اندازی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کرد، آن ها می خواستند مطمئن باشند که - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - همه کابل های تولیدی شرکت های شخص ثالث کیفیت مشخصی دارد، - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - به خصوص آن زمان که تازه در سال ۲۰۱۲ این کابل ها معرفی شده بود. اما گوگل چنین موقعیتی ندارد که بخواهد نگران کیفیت چیزی باشد. بنابراین آیا تاییدیه یو اس بی تایپ سی برای همه تلفن ها اعتبار دارد؟ یا اینکه این تاییدیه فقط برای موبایل های پیکسل است؟

پاسخ: محصلات ساخته شده در برنامه Made For Google بهترین پیشنهاد برای کاربران ما هستند. بسیاری از محصولات کاملا مخصوص محصولات گوگل مثل پیکسل ۲ ساخته شده اند و برچسب - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Made For Google Pixel 2 را یدک - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کشند. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - محصولاتی مثل کابل USB یا هدفون های بلوتوث شاید برای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - کار روی سخت افزار گوگل تاییدیه گرفته باشند اما می توان از آن ها روی محصولات متعددی مثل پیکسل و پیکسل بوک هم استفاده کرد. آن ها برچسب Made For Google دارند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

پرسش: همکاران شما در برنامه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Made For Google تا چه حد باید در محصولاتشان تغییر ایجاد کنند؟ آیا می توانید مثالی از این تغییرات را برای ما بیاورید؟

پاسخ: این یک پروسه مبتنی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با همکاری است. شرکای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Made For Google از بهترین برندهای سازنده لوازم جانبی هستند. آن ها یک عالم نوآوری را در زمینه مهارت خود به ارمغان می آورند. کار ما در تیم Made For Google - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ارائه مشاوره و کمک به آن ها است تا مطمئن شویم محصولاتشان با محصولات ما همخوانی دارد. بعضی اوقات یعنی کوچک کردن یک دکمه روی کیس یا مطمئن شدن از اینکه محصول نویز الکتریکی ندارد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

پرسش: آیا دلیلی دارد که نام این پروژه Made For Google است و نه Made - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - For Pixel؟ آیا این بدان - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - معناست که برنامه ای برای تولید محصول برای کلیپس، پیکسل بوک و هوم نیز وجود دارد؟

پاسخ: بله، ساخته شده برای گوگل برای همه محصولات سخت افزاری ما است. ما در واقع آداپتورهای یو اس بی سی عالی ای برای پیکسل از سوی شرکت Moshi داریم و یک روکش بدنه بسیار با کیفیت از Bellroy. همچنین با Moshi یک سری محصولات فوق العاده برای اتصال به پیکسل بوک ساخته ایم. ما این اکوسیستم را برای همه محصولات گوگل نیاز داریم و Made For Google این امکان را با تجربه شرکای سخت افزاری برایمان به ارمغان آورده.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

پرسش: آیا هدف Made For Google آن است که مصرف کنندگان - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بدانند این محصولی جانبی با موبایلی که دارند همخوانی دارد یا اینکه مطمئن شوند این محصولات دارای کیفیت بالا هستند؟

پاسخ: واقعا هر دو است. وقتی مشتری به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - محصولی همراه برای پیکسل ۲ یا پیکسل بوک نگاه می کند، ما می خواهیم آن ها احساس کنند که اگر این محصول برای گوگل طراحی شده بنابراین با دستگاه هایشان همخوانی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دارد و از کیفیت بالایی بهره می برد. با در نظر گرفتن این موضوع، Made For Google فقط در مورد کالاهای با کیفیت نیست. بنا بر این است که بهترین های رده خود را به مشتری ارائه کند. همه شرکای ما سرویس مشتریان و گارانتی های عالی ای دارند که به اندازه ساختن یک محصول خوب مهم است. کالاهای Made For Google از سوی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شرکت هایی است که به مشتریان خود اهمیت می دهند و زیرساخت لازم برای پشتیبانی از آن - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - ها را دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone