تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40372.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

احتمال ارائه مدلی ارزان قیمت از آیپد

اپل در نخستین روز سال جاری از آیپد 9.7 اینچی ارزان قیمت خود رونمایی کرد و حالا خبرهایی ازاحتمال ارائه مدلی با قیمت کمتر به گوش می رسد. بر اساس گزارش نشریه تایوانی «Digitimes»، کمپانی ...

اپل در نخستین روز سال جاری از آیپد 9.7 اینچی ارزان قیمت خود رونمایی کرد و حالا خبرهایی ازاحتمال ارائه مدلی با قیمت کمتر به گوش می رسد.

بر اساس گزارش نشریه تایوانی «Digitimes»، کمپانی ساکن کوپرتینو ممکن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - است - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سه ماهه اول سال - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آینده از یک آیپد 9.7 اینچی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قیمت حدود 259 دلار رونمایی کند.

اگر این گزارش رنگ واقعیت به خود بگیرد، شاهد ارائه محصولی خواهیم بود که قیمت پایه آن 70 دلار از ارزانترین مدل فعلی آیپد کمتر است.

اگرچه این خبر به صورت رسمی تائید نشده و باید با دیده تردید به آن نگریست اما مطمئنا قیمت کمتر به معنای جلب موج عظیمی از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خریداران با بودجه محدود است.تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربیهمانطور که می دانید - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - معرفی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اسمارت فون های با نمایشگر بزرگ در سال های اخیر، عرصه رقابت را بر تبلت ها تنگ کرده و ابر سیاه کسادی بر این بازار سایه افکنده است.

با این حال تبلت های اپل نسبت به شرکت های دیگر از استقبال بیشتری برخودار هستند، برای مثال گزارش مالی کمپانی کوپرتینویی در ماه گذشته حاکی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از رشد دو برابری فروش آیپد در ماه های قبل بوده است.

این نشریه تایوانی همچنین پیش بینی کرده که عرضه آیپد مذکور به تشدید رقابت بین اپل و کمپانی های رقیب از قبیل سامسونگ، آمازون، هواوی و لنوو منجر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone