تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40374.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ و آزمایش موفقیت آمیز اینترنت 5G در قطار

روز گذشته سامسونگ و کمپانی مخابراتی ژاپنی «KDDI» اعلام کردند که فناوری 5G را در یک قطار در حال حرکت با موفقیت آزمایش کرده اند. بر این اساس درحالی که قطار با سرعت 100 کیلومتر بر ...

روز گذشته سامسونگ و کمپانی مخابراتی ژاپنی «KDDI» اعلام کردند که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فناوری 5G را در یک قطار در حال حرکت با موفقیت آزمایش کرده اند.

بر این اساس درحالی که قطار با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت در حرکت بوده، بسته - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های داده با حداکثر سرعت 1.7 گیگابیت در ثانیه ارسال و دریافت شده اند.

تجهیزات به کار رفته در این آزمایش شامل فناوری های انتها-به-انتهای کمپانی کره ای از قبیل روتر و رادیوی 5G، هسته مجازی و RAN بوده است. به کارگیری چنین تجهیزاتی امکان دستیابی به برخی ویژگی های - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مورد نظر در ارتباطات 5G از قبیل تاخیر بسیار کم و کارایی بالا را فراهم کرده است.تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربیاین فناوری در کنار ارسال و دریافت موفقیت آمیز بسته های حجیم از چنان سرعت و کیفیتی برخوردار است که امکان دانلود ویدئوهای 8K با استفاده از تجیهزات نصب شده در قطار را فراهم کرده است. گفتنی است که یک ویدئوی 4K ضبط شده در قطار نیز با موفقیت در اینترنت بارگذاری شده است.

«یانگکی کیم»، رییس بخش کسب و کارهای شبکه سامسونگ در این باره می گوید:

پتانسیل های 5G می تواند چشم اندازهای زندگی روزانه را ما را تغییر دهد. موفقیت آزمایش امروز نتیجه تحقیقات ما - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مشترک ما و کمپانی KDDI است که از این به بعد برای توسعه مدل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های کسب و کار و فناوری های مدرن ادامه پیدا خواهد کرد.

«یوشیکای اوچیدا» مدیر ارشد اجرایی KDDI معتقد است که این - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کمپانی تا دو سال دیگر سرویس - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های 5G را راه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اندازی خواهد کرد.

سامسونگ: گلکسی S8 نسخه مایکروسافت وجود خارجی ندارد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone