تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40376.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

جام جهانی 2018 به لطف تکنولوژی، متفاوت تر از همیشه برگزار می شود

«جانی اینفانتینو»، رئیس فیفا اعلام کرده تکنولوژی ویدیویی به جام جهانی 2018 روسیه خواهد آمد. این فناوری که «دستیار داور ویدیویی» یا به اختصار «VAR» نام دارد، در تشخیص گل ها، پنالتی ها و حتی ...

«جانی اینفانتینو»، رئیس فیفا اعلام کرده تکنولوژی ویدیویی به جام جهانی 2018 روسیه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خواهد آمد. این فناوری که «دستیار داور ویدیویی» یا به اختصار «VAR» نام دارد، در تشخیص گل ها، پنالتی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ها و حتی کارت قرمز ها به داوران کمک می کند.

فناوری یاد شده پیش از این در لیگ های بسیاری از جمله بوندس لیگا - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و لیگ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - برتر فوتبال آمریکا امتحان خود را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - داده. همچنین در تابستانی که گذشت در کاپ تیم های روسیه این فناوری تست شد. حالا دستیار داور ویدیویی می تواند با اطمینان برای مسابقات جام جهانی پیاده سازی شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اینفانتینو در این خصوص اعلام کرده:

«ما انتظار داریم که هم تیم ها و هم داوران، از این تکنولوژی سود ببرند. به زودی سال 2018 فرا می رسد و من معتقدم کاملاً منطقی است که در این سال - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شاهد این باشیم که [این تکنولوژی] چگونه می تواند به داوران و تیم ها کمک کند تا تصمیم درست را بگیرند».

بر اساس گفته اینفانتینو انتظار می رود این فناوری در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اسفند سال جاری تا فروردین ماه سال 1397 برای جام جهانی معرفی شود. او همچنین به اهمیت فراوان این تکنولوژی در تشخیص گل های حساس اشاره کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone