تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40373.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ: گلکسی S8 نسخه مایکروسافت وجود خارجی ندارد

گرچه در میانه های سال ۲۰۱۷  اخباری در خصوص برنامه سامسونگ برای تولید و عرضه گلکسی S8 نسخه مایکروسافت (Microsoft Edition) در منابع مختلف منتشر شد، اما حالا کمپانی کره ای مدعیست که چنین مدلی ...

گرچه در میانه های سال ۲۰۱۷  اخباری در خصوص برنامه سامسونگ برای تولید و عرضه گلکسی S8 نسخه مایکروسافت (Microsoft Edition) در منابع مختلف منتشر شد، اما حالا کمپانی کره ای مدعیست که چنین مدلی از پرچمدارش هرگز وجود خارجی نداشته است.

نسخه مایکروسافت گلکسی S8 قرار نبود از لحاظ سخت افزاری یا نرم افزاری تفاوتی با نسخه استاندارد این موبایل هوشمند داشته باشد، اما گفته شده بود این مدل تنها از طریق فروشگاه های اختصاصی شرکت مایکروسافت قابل خریداری خواهد بود و دستکاری های شرکت ردموندی در نرم افزار آن پس از روشن کردن موبایل و اتصال آن به وای فای اعمال می شود.

این دستکاری ها احتمالاً چیزی بیشتر از افزایش اپلیکیشن های اختصاصی مایکروسافت و همگام سازی عمیق تر آنها با دیگر قابلیت های گلکسی S8 نبوده، اما - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به طور حتم برخی از علاقه مندان به محصولات غول نرم افزاری دنیا را مجاب به خرید نسخه مذکور می کرده است.

در هر صورت سامسونگ حالا با انتشار یک بیانیه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رسماً اعلام کرده است که اصولاً برنامه ای برای ارائه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - چنین محصولی نداشته است.

«گلکسی S8، گلکسی S8 پلاس و گلکسی نوت 8 از طریق فروشگاه های فیزیکی و مجازی مایکروسافت قابل خریداری هستند و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - در تمام این ها مجموعه ای ویژه از اپلیکیشن های مایکروسافت برای کاربران - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عادی و تجاری تعبیه شده تا بهترین تجربه تولید محتوا را ارائه دهند. نسخه مایکروسافت هیچ یک از محصولات سامسونگ وجود خارجی ندارد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone