🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  4. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37684.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

طراحی نسل چهارم اپل واچ تغییر می‌کند

اپل تا کنون سه نسل از ساعت هوشمند خود را عرضه کرده است اما برای نسل چهارم، بالاخره تصمیم دارد طراحی را تغییر داده و آن را با نمایشگری بزرگ‌تر روانه بازار کند. «مینگ-چی کو»، ...

اپل تا کنون سه نسل از ساعت هوشمند خود - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - را عرضه کرده است اما برای نسل چهارم، بالاخره تصمیم دارد طراحی را تغییر داده و آن را - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با نمایشگری بزرگ‌تر روانه بازار کند.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر موسسه KGI در گزارش تازه‌ای خبر می‌دهد که پاییز امسال و احتمالاً در کنار معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸، باید انتظار رونمایی از یک ساعت هوشمند جدید را هم داشته باشیم؛ محصولی که به گفته این تحلیلگر نمایشگری ۱۵ درصد بزرگ‌تر از نمونه فعلی اپل واچ دارد.

نکته نامشخص، بزرگ‌تر شدن یا نشدن خود شاسی ساعت است. بر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - اساس - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - گفته این تحلیلگر، صفحه‌نمایش ساعت ۱۵ درصد بزرگ‌تر می‌شود اما او خبر نمی‌دهد که این افزایش اندازه، با بزرگ‌تر شدن شاسی محقق می‌شود یا کاهش حاشیه نمایشگر درون همان شاسی قبلی.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

آنطور که 9to5Mac می‌نویسد، در گزارش مینگ-چی کو همچنین عنوان شده که نسل - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - چهارم اپل واچ با یک باتری بزرگ‌تر همراه می‌شود. همین نکته، سبب می‌شود تا احتمال ارتقا سایز کلی اپل واچ به جای کاهش حاشیه‌های نمایشگر افزایش پیدا کند.

او همچنین خبر می‌دهد که اپل واچ بعدی، به همراه سنسورهای جدید مربوط به پایش سلامتی عرضه می‌شود اما فعلاً جزییاتی از این موضوع را اعلام نکرده است.

نکته بعدی در مورد فروش اپل واچ است. - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - این محصول طبیعتا آنطور که اپل علاقه داشته، کاربران را هیجان‌زده نکرده است اما مینگ-چی کو عقیده دارد که با عرضه نسل جدید، شرکت کالیفرنیایی قیمت مدل‌های فعلی را به شدت کاهش می‌دهد و همین موضوع سبب می‌شود تا این شرکت بتواند رکورد تازه‌ای در فروش اپل واچ ثبت کند.

مینگ-چی کو خبر داده است که اپل می‌تواند در - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - سال ۲۰۱۸، بین ۲۲ الی ۲۴ میلیون اپل واچ به فروش برساند، که تقریباً یک افزایش ۳۰ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷ به حساب می‌آید. در صورتی که این پیش‌بینی به حقیقت بدل شود، تعداد کل ساعت‌هایی که اپل تا کنون به فروش رسانده به ۵۰ میلیون واحد خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone