🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37693.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

عذرخواهی زاکربرگ از کاربران؛ غول شبکه های اجتماعی دست به دامن روزنامه ها شد

فیسبوک یک صفحه کامل از هفت روزنامه انگلیسی و سه نشریه آمریکایی را به خودش اختصاص داد تا به خاطر رسوایی اخیر کمبریج آنالیتیکا و نقض حریم شخصی از کاربرانش عذرخواهی کند. این عذرخواهی (بخوانید ...

فیسبوک یک صفحه کامل از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هفت روزنامه انگلیسی و سه نشریه آمریکایی را - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به خودش اختصاص داد تا به خاطر رسوایی اخیر کمبریج آنالیتیکا و نقض حریم شخصی از کاربرانش عذرخواهی کند.

این عذرخواهی (بخوانید تبلیغ) بزرگ که به امضای مارک زاکربرگ مزین شده، تلاش دارد تا اقدامات فیسبوک برای جلوگیری از بروز مجدد چنین بحران هایی را نشان دهد، به خصوص اینکه اپلیکیشن های ثالث دیگر توانایی جمع آوری حجم بالایی از اطلاعات شخصی کاربران را نداشته و به هنگام ثبت نام هم داده های زیادی را از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کاربر طلب نکنند. البته - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - فیسبوک چند روز قبل این موارد را به صورت رسمی اطلاع رسانی کرده بود.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

زاکربرگ در این - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مطلب می نویسد:

از اعتماد شما سوء استفاده شده و متأسفم که نتوانستیم کار زیادی انجام دهیم. به شما قول می دهم [از این به بعد] بهتر عمل خواهیم کرد.

مدیرعامل فیسبوک طی روزهای اخیر با تمام نشریات و خبرگزاری های معتبر آمریکایی مصاحبه کرده و وعده های مشابهی داده است. حالا این تبلیغ تمام صفحه را در نشریات آبزرور، ساندی تایمز، مِیل آن ساندی، ساندی میرور، ساندی اکسپرس و ساندی تلگراف در انگلستان می بینیم. نیویورک تایمز، واشنگتن پست و وال استریت ژورنال هم نشریات آمریکایی هستند که این صفحه را در اختیار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - فیسبوک قرار داده اند.

پس از رسوایی کمبریج آنالیتیکا ارزش بازار فیسبوک 50 میلیارد دلار کاهش یافت

در جریان رسوایی اخیر، یک شرکت داده کاوی و تحلیلگر ساکن لندن به لطف سیاست های سخاوتمندانه فیسبوک در قبال توسعه دهندگان اپ های ثالث توانست به اطلاعات شخصی بیش از 50 میلیون کاربر فیسبوک دسترسی پیدا کند. این اطلاعات ارزشمند سپس به شرکت کمبریج آنالیتیکا فروخته شد تا از آنها برای ارائه تبلیغات هدفمند در کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و دیگران استفاده شود. تا به این لحظه پیامدهای متعددی گریبان فیسبوک را گرفته که در بین آنها می توان به چندین شکایت رسمی، تحقیق و تفحص های دولتی، هشتگ پرطرفدار حذف فیسبوک و افت شدید ارزش سهام - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و کاهش 50 میلیارد دلاری در ارزش بازار این شرکت اشاره کرد. در ادامه تصویر کامل این نامه عذرخواهی را می بینید:

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone