🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37686.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت امکان دسترسی همزمان و از راه دور چند کاربر به ویندوز 10 را فراهم خواهد کرد

اواخر سال قبل مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده بود که در حال کار روی راه هایی جدید برای دسترسی مجازی و همزمان به اپلیکیشن ها و دسکتاپ ویندوز 10 است. حال شنیده شده احتمالاً ...

اواخر سال قبل مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده بود که در حال کار روی راه هایی جدید برای دسترسی مجازی و همزمان به اپلیکیشن ها و دسکتاپ ویندوز 10 است. حال شنیده شده احتمالاً «سرویس های ریموت دسکتاپ» (Remote Desktop Services) تا پاییز ۲۰۱۸ یک به روز رسانی بزرگ دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر سرویس های ریموت دسکتاپ بخشی از قابلیت های ویندوز سرور مایکروسافت هستند و کاربران را قادر می سازند به کار با اپلیکیشن های نصب شده روی یک سرور مشخص (و نه رایانه شخصی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود) بپردازند. بسیاری از کمپانی ها و حتی ادارات دولتی از این قابلیت برای دسترسی کارمندان دورکار خود یا برخی مشتریانشان به نرم افزارهای اختصاصی و پرتال ها استفاده می کنند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

حال کمپانی ردموندی اعلام کرده است که قرار - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - است در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اواخر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سال جاری میلادی یک به روز رسانی اساسی و جذاب را برای سرویس های ریموت دسکتاپ ویندوز ارائه دهد. هدف اصلی از به روز رسانی مورد بحث تشویق هر چه بیشتر کسب و کارها برای قراردادن پلتفرم های نرم افزاری خود روی سرویس های ابری Azure این شرکت اعلام شده است. ضمن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این که قرار است دسترسی ریموت تا حدودی از انحصار ویندوز سرور خارج شده و بهبودهایی نیز در زمینه امنیت حاصل شود.

برخی منابع مدعی شده اند که قابلیت «multi-session» ویندوز 10 - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - همزمان با آپدیت بزرگ «Redstone 5» ویندوز ۱۰ و در حدود ماه اکتبر از راه برسد. بر اساس این شایعات در آپدیت مورد بحث قرار است چندین گزینه مختلف برای دسترسی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به دسکتاپ یا اپلیکیشن ها از طریق سرویس ریموت دسکتاپ وجود داشته باشد. کاربران ویندوز 10 Enterprise همچنان قادر خواهند بود یک نسخه مجازی از ویندوز 10 را از طریق سرویس مذکور در اختیار داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

کاربرانی که قصد دارد دسترسی به اپلیکیشن ها را در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اختیار گروه اندکی از افراد قرار دهند نیز می توانند از قابلیت Multi Session سیستم عامل مایکروسافت بهره ببرند. قابلیت مذکور از اپلیکیشن های ۳۲ بیتی و همچنین اپلیکیشن های «Universal Windows Platform» پشتیبانی کرده و با مرورگر اج نیز سازگاری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone