🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37691.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

با دوربین سه گانه و منحصر به فرد هوآوی P20 Pro بهتر آشنا شوید

طی دو سال گذشته مهترین نوآوری در عرصه دوربین موبایل های هوشمند مربوط به تعبیه لنز دوگانه در بدنه پشتی آنها می شد. اما حالا هوآوی پا را یک قدم فراتر گذاشته و موبایل P20 ...

طی دو سال گذشته مهترین نوآوری در عرصه دوربین موبایل های هوشمند مربوط به تعبیه لنز دوگانه در بدنه پشتی آنها می شد. اما حالا هوآوی پا را یک قدم فراتر گذاشته و موبایل P20 Pro را با دوربین سه گانه راهی بازار کرده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است. حال می خواهیم ببینیم این ترکیب منحصر به فرد چه ارمغانی برای کاربران خواهد داشت.

ترکیب سه گانه مورد اشاره شامل ماژول اصلی رنگی با رزلوشن خیره کننده ۴۰ مگاپیکسلی، ماژول ثانویه از نوع مونوکروم ۲۰ مگاپیکسلی و سنسور ۸ مگاپیکسلی سومی نیز از نوع تله فوتو است.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

سنسورهای مونوکروم بهترین گزینه برای ثبت کامل ترین اطلاعات نوری از تک تک - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پیکسل ها هستند و سبب می شوند که تمام جزئیات تصویر در طیف وسیعی از شدت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نور و بدون توجه به رنگ آن به ثبت - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برسند. این حسگرها تا سه برابر نسبت به نمونه های رنگی (RGB) به نور حساس هستند. این سنسور در ترکیب با نمونه رنگی می تواند منجر به ثبت دقیق ترین و شفاف ترین عکس ها حتی در نور کم محیط شود.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

ترکیب دوتایی بالا در تعداد قابل توجهی از موبایل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های امروزی یافت می شوند، اما آنچه آرایه دوربین پشتی P20 Pro را به معنای واقعی کلمه منحصر به فرد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می سازد، حضور سنسور سوم - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از نوع تله فوتو است. به لطف حسگر مورد بحث موبایل جدید هوآوی قادر به ثبت تصاویری با پس زمینه محو (افت بوکه) خواهد بود و عمق تصاویر به شکل بهتری درک خواهند شد. بدین ترتیب عکس های گرفته شده توسط این موبایل قابلیت عرض اندام در مقابل تصاویر خروجی دوربین - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های حرفه ای DSLR را تا حدودی خواهند داشت.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اما موارد هیجان انگیز در خصوص دوربین سه گانه محصول جدید چینی ها به همین جا ختم نمی شود. همان طور که گفتیم ماژول اصلی این دوربین مجهز به سنسوری ۴۰ مگاپیکسلی است. سنسور مذکور از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نظر ابعاد پس از موبایل لومیا 1020 - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نوکیا در رتبه دوم بزرگترین سنسورهای به کار رفته در تمام موبایل های هوشمند قرار می گیرد. همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید این حسگر حدود ۲۲ درصد بزرگتر از نمونه به کار رفته در گلکسی S9 سامسونگ است. همین برتری منجر به افزایش کارایی در نور کم محیط و عدم افت کیفیت تصاویر در درجه زوم بالا خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

آخرین و البته یکی از شگفت انگیزترین ویژگی های دوربین سه گانه هوآوی P20 Pro پشتیبانی آن از حساسیت (ISO) بسیار بالای ۱۰۲۴۰۰ است که رکوردی غافلگری کننده برای موبایل های هوشمند به حساب می آید.

گرچه انتظار نمی رود که در چنین ایزویی تصاویری شفاف و بی نقص به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ثبت برسد، اما به طور حتم الگوریتم های کاهش نویزی که سازنده برای آن در نظر گرفته عملکرد قابل قبول دوربین این موبایل را در نور محیط بسیار ناچیز را نیز تضمین می نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone