🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37689.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی Mi MIX 2S از نظر عملکرد دوربین با آیفون X برابری می کند

شیائومی امروز از پرچمدار جدیدش به نام Mi MIX 2S رونمایی کرد، موبایلی که در کنار طراحی زیبا و سخت افزار قدرتمند، از نظر امکانات تصویربرداری هم در سطح بالایی قرار می گیرد. حالا پایگاه ...

شیائومی امروز از پرچمدار جدیدش به نام Mi MIX 2S رونمایی کرد، موبایلی که در کنار طراحی زیبا و سخت افزار قدرتمند، از نظر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امکانات تصویربرداری هم در سطح - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بالایی قرار می گیرد. حالا پایگاه تخصصی DxOMark کیفیت دوربین این موبایل را ارزیابی کرده و «جواهری از چین» را در رده پنجم جدول خود قرار داده است، یعنی بالاتر از آیفون 8 پلاس، گلکسی نوت 8 و گوگل پیکسل.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

دوربین اصلی این تلفن همراه به حسگر 1/2.6 اینچی با لنز استاندارد 26 میلیمتری و لرزشگیر اپتیکال مجهز شده و در کنار آن یک حسگر 12 مگاپیکسلی 1/3.4 اینچی با لنز تله فوتوی 46 میلیمتری جای دارد که البته از لرزشگیر اپتیکال بی بهره است. در ادامه ویژگی های - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دوربین Mi MIX 2S را مرور می کنیم:

  • دوربین دوگانه با لنزهای عریض - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و تله فوتو
  • لرزشگیر اپتیکال برای دوربین اصلی
  • فوکوس خودکار تشخیص فاز
  • فلاش LED دورنگ
  • لرزشگیر الکترونیکی
  • کاهش نویز لحظه ای برای عکس و ویدیو

شیائومی Mi MIX 2S با کسب امتیاز 97 در زمره بهترین موبایل های جهان - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای عکاسی قرار می گیرد. کسب امتیاز 101 در بخش عکس، - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - پرچمدار جدید شیائومی را با اختلاف ناچیز پس از گلکسی اس 9 پلاس، در رده دوم و هم تراز با آیفون 10 - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قرار می دهد. طبق بررسی DxOMark سیستم فوکوس خوکار این تلفن همراه فوق العاده سریع و دقیق است، بافت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اجزای تصویر در زمان کاهش نویز به خوبی حفظ می شود و در شرایط نوری نامساعد هم نتایج کم نظیری را ارائه می دهد. محدودیت بازه دینامیکی در مقایسه با رقبایی نظیر گوگل پیکسل 2 از جمله نقاط ضعف این موبایل به شمار می - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - روند.

می میکس 2S در بخش ویدیو - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هم - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - امتیاز 88 را به دست آورده و مزایای نظیر فوکوس خودکار و ردیابی بسیار دقیق سوژه، عملکرد مناسب لرزشگیر و کنترل نویز در شرایط مختلف نوری را ارائه می دهد. در جدول - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - زیر امتیازات پرچمدار جدید شیائومی را به شکل تفکیک شده می - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بینید:

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

با توجه به موارد فوق، به نظر می رسد می میکس 2S (یا به زعم DxOMark، جواهری از چین) گزینه ارزشمندی برای علاقه مندان به عکاسی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone